Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faniek schreef:Ik ben het er niet mee eens Cuni Nature te geven, wanneer die niet alles op eet zal die niet alle voedingsstoffen binnen krijgen waardoor die te weinig binnen krijgt. Dan zou ik over stappen op een biks bijv. Hope Farms Super.
Jaimyliefje schreef:Faniek schreef:Ik ben het er niet mee eens Cuni Nature te geven, wanneer die niet alles op eet zal die niet alle voedingsstoffen binnen krijgen waardoor die te weinig binnen krijgt. Dan zou ik over stappen op een biks bijv. Hope Farms Super.
Is dat die in die gele zak? Dan bedoelde ik die
Zwerte schreef:super goed voer met meer calorieen is science selective, evt kan je dat proberen.
Als je van voer wisselt moet je wel eerst combineren he, langzaam overgaan op ander voer. Nooit in 1 keer omslaan van het ene naar het andere voer, hier kunnen konijnen erg slecht tegen.
Ik vraag me wel af hoe dun je konijn werkelijk is, de meeste konijnen zijn namelijk te dik! Het is normaal dat je de ribbetjes kan voelen en de heupjes ook wel iets. Zolang je niet alle botjes echt goed afzonderlijk kan voelen zal het met dat dun zijn dus wel meevallen.
Zolang ze niet afvallen, goed in de vacht zitten en vrolijk zijn en goed eten zou ik me niet te druk maken hoor!