Pluizebolpum schreef:Bij negeren moet je dan ook écht negeren, moet je de kat wegzetten (vooral bij zogenaamde sticker,- of klittebandkatten; katten die, als een magneet op ijzer aan je vastplakken, no matter what)
Ow ja herkenbaar herkenbaar. Ik heb er ook zo 1. Horendol wordt je ervan.
Kater heet Vicky, maar is ongedoopt tot Sticky. Je kunt geen stap zetten of hij zit aan je vast geplakt, en altijd maar zeuren. Niet alleen mauwen, maar ook nog aantikken met de poten enzo. Ik pak even de plantenspuit totdat ik hem roep
) klonk ze als een fiets die nodig naar de fietsenmaker moest. 

maar als je vervolgens alsnog de helft moet weggooien schiet dat ook niet op én ze blijft honger houden. Ik heb wel altijd een grote bak met water voor haar staan, ze drinkt idd relatief veel. Er is ook al overleg geweest met de DA om weer gewoon voer te proberen, wel van hetzelfde merk maar dan voor oudere katten (ze is nu 11) maar we hebben besloten daar nog even mee te wachten.
maar de assistentes zeggen eigenlijk altijd dat dat verhaal (dat droge brokjes tandsteen tegengaan) een beetje onzin is, wanneer mensen erover beginnen. Ik zal het nog eens navragen anders, maar dit is wat ze iig zeggen