Wat zouden jullie doen? Spoed!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Wat zouden jullie doen? Spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 23:31

Och jee meid... Je hebt het beste gedaan voor je dier, hij heeft nu geen pijn meer Ach gut

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 23:51

Ach die foto's, wat een knap katje was het.
Knappe beslissing, al blijft het gewoon heel moeilijk Ach gut

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:32

Heel veel sterkte !
Je hebt een goede keuze gemaakt.
Het was inderdaad wel een erg leuk katje, hij heeft in ieder geval een goed leventje gehad, al was het niet zo lang.

Angie_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 13:49

Heel veel sterkte gewenst...

De mensen kunnen inderdaad soms belachelijk snel en gevaarlijk rijden, een ongeluk kan natuurlijk altijd eens gebeuren, maar in veel gevallen ligt het daadwerkelijk aan de bestuurder.
Ik woon in een zone 50 straat waar je niet eens met 2 auto's kan passeren en overal bochtjes enzo, ik kan hier niet eens 50 rijden, eerder 30-40!
En toch is hier ook ooit een katje van ons overreden, ze was bijna onherkenbaar, alles wat er vanbinnen inzat lag gewoon op straat.
Je moet je niet gaan afvragen hoe snel die bestuurder reed!!!

Onlangs nog was m'n moeder op weg naar huis en hier zijn wel meer van die zone 50 straatjes waar je met moeite met 2 auto's kan passeren.
Er stak haar dus een jeep voorbij en er liep wat verder een waterkipje over, die kl ootzak reed er gewoon over zonder remmen of iets!
Gelukkig is ze niet onder de banden geraakt, maar ze was wel erg van streek! Zulke dingen doe je toch gewoon niet!
Ik vraag me meermaals per dag af waar de mensen de dag van vandaag met bezig zijn...
Vorige week nog heb ik een dode kat van de straat gehaald want anders worden ze toch steeds maar verder overreden, een paar straten verder vind ik een gedumpte kitten aan de kant van de straat.
Gelukkig heb ik er toch eentje kunnen redden, maar als ik 's avonds ga slapen en met veel plezier naar m'n intussen vrolijk spelende kitten kijk, bedenk ik me dat er die nacht wel meer gedumpte en verwaarloosde kittens buiten op de straat zullen slapen...

_Guppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:55

Nou, sorry hoor, maar vaak kun je er als bestuurder echt helemaal nix aan doen! Katten steken heel snel en 'vanuit het niets' (of ergens achter vandaan) de weg over. Ik heb het zelf ook eens meegemaakt op een weg waar je 80 mocht. Ik reed hooguit 60... Nou, geloof nme, ik ben er bijna een week ziek van geweest (letterlijk en figuurlijk)...