welshje68 schreef:mijn jack van bijna 8 heeft dat ook. ooit eens aan de da gevraagd...kan geen kwaad is teveel aan gal
Heeft ie dat vaak? of ook maar weinig zoals mijn russel?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
welshje68 schreef:mijn jack van bijna 8 heeft dat ook. ooit eens aan de da gevraagd...kan geen kwaad is teveel aan gal
Lynske78 schreef:@ miracle:Nou ik vind dat allemaal wat drastisch allemaal. Als het wat langer aanhoud en wat vaker gebeurd kan je idd naar de dierenarts gaan. En als ze een maagtumor zouden hebben komt er bijna altijd bloed bij bij het overgeven. En bij een ontsteking zou hij koorts moeten hebben. Ik zou even afwachten i.pv. van meteen naar de dierenarts te gaan. Ik heb zelf bij een dierenarts gewerkt en ze zien je maar al te graag komen ja. Er zijn honden die bijna iedere dag gal overgeven en altijd gras eten. Maar dat wil niet zeggen dat er iets aan de hand is. Ook bij een virale of bacteriële infectie komt koorts kijken. Dus wacht altijd eerst even af tenzij je je geld graag wegbrengt voor niks.
Miracle_ schreef:Ja dat is dus eigenlijk een beetje "het probleem" zegmaar.
Want als je telefonisch advies wil, zeggen ze gelijk: 'kom maar even langs' terwijl er misschien wel helemaal niks aan de hand is.
Maarja die mensen moeten hun geld ook ergens vandaan halen he..
Miracle_ schreef:Ja dat is dus eigenlijk een beetje "het probleem" zegmaar.
Want als je telefonisch advies wil, zeggen ze gelijk: 'kom maar even langs' terwijl er misschien wel helemaal niks aan de hand is.
Maarja die mensen moeten hun geld ook ergens vandaan halen he..
amazone77 schreef:sloopt jou hondje toevallig zijn speelgoed???