[/quote]
Ja oké maar als je hond niks van speelgoed kan verdragen(dus kn kapot maken) dan denk ik dat je niks moet geven[/quote]
Dan is kong nog altijd een goede oplossing

haar hond houd niet van hard speelgoed
Moeilijke hond dus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyjuh_Xx schreef:Het probleem met knuffels is niet alleen dat ze stuk gaan maar als we straks kinderen krijgen gaat ze ook die van het kind pakken en dat is niet de bedoeling. En bovendien binnenkomen alsof het gesneeuwd heeft is niet echt fijn.
Citaat:Ja oké maar als je hond niks van speelgoed kan verdragen(dus kn kapot maken) dan denk ik dat je niks moet geven
daantje99 schreef:Wat wel heel leuk is, een bot schoentje kopen. Het zijn schoentjes speciaal voor honden, met veters erin. Ik denk dat jouw hond m heel snel uitelkaar heeft, maar daarna kan ie hem gewoon gebruiken als bot. Alleen dan in schoen delen.
Eens in de zoveel tijd koop ik zo'n schoentje en dan is ie daar weer even zoet mee.
Wilawander schreef:daantje99 schreef:Wat wel heel leuk is, een bot schoentje kopen. Het zijn schoentjes speciaal voor honden, met veters erin. Ik denk dat jouw hond m heel snel uitelkaar heeft, maar daarna kan ie hem gewoon gebruiken als bot. Alleen dan in schoen delen.
Eens in de zoveel tijd koop ik zo'n schoentje en dan is ie daar weer even zoet mee.
Toch mee oppassen met dat soort dingen zoals schoentjes enn varkensoren. Die van mij is er bijna ingestikt.Heb het ook van anderen gehoord. Hier komt het er niet meer in.