Speelgoedvraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Romyjuh_Xx

Re: Speelgoedvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:22

Het probleem met knuffels is niet alleen dat ze stuk gaan maar als we straks kinderen krijgen gaat ze ook die van het kind pakken en dat is niet de bedoeling. En bovendien binnenkomen alsof het gesneeuwd heeft is niet echt fijn.
[/quote]
Ja oké maar als je hond niks van speelgoed kan verdragen(dus kn kapot maken) dan denk ik dat je niks moet geven[/quote]

Dan is kong nog altijd een goede oplossing Knipoog[/quote]
haar hond houd niet van hard speelgoed
Moeilijke hond dus Tong uitsteken

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 13:26

Romyjuh_Xx schreef:
Het probleem met knuffels is niet alleen dat ze stuk gaan maar als we straks kinderen krijgen gaat ze ook die van het kind pakken en dat is niet de bedoeling. En bovendien binnenkomen alsof het gesneeuwd heeft is niet echt fijn.

Ja oké maar als je hond niks van speelgoed kan verdragen(dus kn kapot maken) dan denk ik dat je niks moet geven[/quote]

Dan is kong nog altijd een goede oplossing Knipoog[/quote]
haar hond houd niet van hard speelgoed
Moeilijke hond dus Tong uitsteken[/quote]

Sorry, dacht dat het om een andere hond ging Bloos

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-08 17:42

Citaat:
Ja oké maar als je hond niks van speelgoed kan verdragen(dus kn kapot maken) dan denk ik dat je niks moet geven

Ga jij een hond lekker niks gegeven voor zichzelf. Sorry maar heb te veel spullen staan in mijn huis. En hoe zou jij het vinden de hele dag alleen maar mogen slapen, eten en drinken.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:52

Geef stevige botten en de tip van iemand anders met een spijkerbroek pijp met knopen erin, is een aanrader. heb zelf 2 Duitse herders die erg kunnen slopen. Verder zijn er hele harde rubber ballen. Paardendrogist heeft ze volgens mij ook.

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:57

Wat wel heel leuk is, een bot schoentje kopen. Het zijn schoentjes speciaal voor honden, met veters erin. Ik denk dat jouw hond m heel snel uitelkaar heeft, maar daarna kan ie hem gewoon gebruiken als bot. Alleen dan in schoen delen.

Eens in de zoveel tijd koop ik zo'n schoentje en dan is ie daar weer even zoet mee.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:58

daantje99 schreef:
Wat wel heel leuk is, een bot schoentje kopen. Het zijn schoentjes speciaal voor honden, met veters erin. Ik denk dat jouw hond m heel snel uitelkaar heeft, maar daarna kan ie hem gewoon gebruiken als bot. Alleen dan in schoen delen.

Eens in de zoveel tijd koop ik zo'n schoentje en dan is ie daar weer even zoet mee.

Toch mee oppassen met dat soort dingen zoals schoentjes enn varkensoren. Die van mij is er bijna ingestikt. Koe Heb het ook van anderen gehoord. Hier komt het er niet meer in.

daantje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:13

Wilawander schreef:
daantje99 schreef:

Toch mee oppassen met dat soort dingen zoals schoentjes enn varkensoren. Die van mij is er bijna ingestikt. Koe Heb het ook van anderen gehoord. Hier komt het er niet meer in.

Ja klopt, je moet er wel goed mee oppassen.

Zelf neem ik ze altijd in een grote maat.

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 18:26

wat een leuk topic, ik volg het even
ik heb een puppie van 9 weken en daar heb ik wat speelgoed voor gehaald een flostouw vinft ie geweldig en zn knuffel ook

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 18:35

Hier nog een eigenaar van een ontzettende sloper.
Dus geen speelgoed zonder toezicht.
Hoewel hij zijn speeltjes niet opeet.
Wat het bij ons goed doet, mits je er geen trekspel van maakt is een rubberen kip. (van latex)
Een bal aan een touw met bel ering, bal zit al een gat in dus knapt niet. Maar mijn hond krijgt
het dan weer voor elkaar de metalen bel die erin ziet kapot te bijten, zodat die door het gat eruit kan.
Bovendien kan hij het touwtje eraf slopen.
Dan heb je inderdaad Kong, maar dat vind de jouwe niet leuk, en het is een hel, als je hond
de stukjes opeet.
Dan heb je ook nog van dat doorzichtige blauwe in diverse maten in de dierenwinkel, waarvan
beweert wordt dat ze het niet stuk krijgen. (Heb het nog niet laten testen door mijn eigen hond)
Pas op met pluche beesten die hebben behalve vulling ook nog neusjes en oogjes die problemen
kunnen veroorzaken.
Dus spelen onder begeleiding! Dan is ie als ie thuiskomt total loss en wil alleen nog maar slapen!