Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:[*olduser*], mss zijn er ook nog mensen die in een tolerante omgeving wonen?
Lijk ik dat nu te treffen, hoef ik niet voor te verhuizen, gelukkig zijn ze er nog.
En dat ik dat geluk mag treffen.
Chiqa schreef:Ik heb een goed contact met mn buren en hebben regelmatig een BBQ feestje of koffieuurtje,
dus maak je vooral geen zorgen.
Als mijn katten overlast zouden bezorgen zou ik daar idd wel mee aan de slag gaan, maar zoals ik al
eerder zei is een emmer water hier meer dan voldoende, niets spannends aan als katten wegrengen naar asiels, het is namelijk NIET jou eigendom.
Vind zoiets behoorlijk triest om dat te lezen, de appel zou je te zuur smaken zeker.
Gelukkig leef je hier niet in de straat, je zou het erg lastig kunnen ervaren met al die tolerantie
BrittKitt schreef:Als je je kat niet de juiste omgeving kan verschaffen, moet je geen kat nemen. Mijn poezen kunnen hier niet naar buiten, maar hebben een kattenren, heb dan ook echte binnenpoezen.
Maar als je je kat niet wilt opsluiten en hiermee anderen wilt opzadelen met jou huisdier, moet je geen huisdier nemen
Anders wordt het egoistisch tegenover je huisdier óf tegenover je buurtbewoners.