Marialva: wat wil je dan doen? Dat beest laten lijden in die kom? Het komt toch niet meer goed met 'm..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marialva schreef:esthertjuh_ schreef:Ja , maar zij wist zelf niet wat ze anders moest doen , dit was zeker niet haar bedoeling :|
tot die tijd had ze het beestje beter in zn kom laten zitten, mn maag draait hier van om echt!!! gaan jullie ook zo met paarden om??? sorry dit diertje is ook een levend wezen MET GEVOEL
en dan in de vriezer tjee zeg hebben jullie zelf wel eens in een vriezer gezeten!!!!
Lontje schreef:en toch is de vriezer de meest vriendelijke optie
je kunt een vis moeilijk een spuitje geven marialva
Redrumfox schreef:In de vriezer lijkt me het meest diervriendelijk. En dan hoef je ook niet een vis de kop af te hakken (moet er niet aan denken man, dan sta ik straks over die vis heen te kotsen).
Marialva: wat wil je dan doen? Dat beest laten lijden in die kom? Het komt toch niet meer goed met 'm..
marialva schreef:Redrumfox schreef:In de vriezer lijkt me het meest diervriendelijk. En dan hoef je ook niet een vis de kop af te hakken (moet er niet aan denken man, dan sta ik straks over die vis heen te kotsen).
ik heb een vis gehad die jaren zo heeft gezwommen en was hij kampioen rugzwemmen, mn vader heeft hem toen met 2 bakstenen in een keer dood gemaakt, en dan kan het niet meer goedkomen vindt ik het droge en vriezer geen optie
marialva schreef:Redrumfox schreef:In de vriezer lijkt me het meest diervriendelijk. En dan hoef je ook niet een vis de kop af te hakken (moet er niet aan denken man, dan sta ik straks over die vis heen te kotsen).
ik heb een vis gehad die jaren zo heeft gezwommen en was hij kampioen rugzwemmen, mn vader heeft hem toen met 2 bakstenen in een keer dood gemaakt, en dan kan het niet meer goedkomen vindt ik het droge en vriezer geen optie
Runn_love_ schreef:en door de wc ??
Runn_love_ schreef:en door de wc ??
Jana_en_Ik schreef:Aaah bah had niemand ff kunnen zeggen dat het beest uit elkaar zou spatten als ik em in een handdoekje doe :'( Nu issie iig zeker dood...
Joonsel schreef:Runn_love_ schreef:en door de wc ??
Vind ik ook zo sneuIn zwitserland moeten ze trouwens écht dood zijn voordat je ze door de wc mag spoelen
Jana_en_Ik schreef:@ Mariavla: Het mag duidelijk zijn dat ik dit erg rot heb gevonden en niet met vol bewustzijn mijn dieren wil laten lijden. En wat voor een leven heeft die vis die zo achtergesteld is aan de rest (en dus ook qua eten krijgen) en zwak is en altijd maar scheef of niet vooruit komt? Het blijft onze perceptie, de vis kan niet praten, maar voor mij is dat reden om de vis niet te laten lijden (en mede omdat ik niet het risico wil lopen dat het WEL iets besmettelijks is en de andere vissen het ook krijgen). Ik ben niet goed in die 'brute' methoden met bakstenen ed., maar deze ervaring rijker, zal het mijn vissen in de toekomst niet gebeuren.
buster4ever schreef:Jana_en_Ik schreef:Aaah bah had niemand ff kunnen zeggen dat het beest uit elkaar zou spatten als ik em in een handdoekje doe :'( Nu issie iig zeker dood...
![]()
![]()
srry vind deze opmerking best wel grappig..
mijn ma die uh,...nou ja vermoord ze gewoon vaak door ze op de grond t smijte zo hard je kan..
is ie wel snel uit ze lijde verlost
kaatje77 schreef:Jeetje wat een topic, Moet wel erg lachen om de reacties, hoe cru het ook is.
Maar als ik nu een ziek visje heb, weet ik wel wat ik er mee moet doen.
marialva schreef:esthertjuh_ schreef:Ja , maar zij wist zelf niet wat ze anders moest doen , dit was zeker niet haar bedoeling :|
tot die tijd had ze het beestje beter in zn kom laten zitten, mn maag draait hier van om echt!!! gaan jullie ook zo met paarden om??? sorry dit diertje is ook een levend wezen MET GEVOEL
en dan in de vriezer tjee zeg hebben jullie zelf wel eens in een vriezer gezeten!!!!