) aan je hond laten ruiken..Verder geoon honden veel laten betrekken bij jullie kindje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) aan je hond laten ruiken..
)
) van de poep.
ikzelf heb ook een hond en kind. weliswaar "maar "een jack russel maar hond is hond
mijn moeder heeft vroeger duitse herders getraint dus ik kan voorzichtig zeggen dat ik er wel wat van afweet
ten eerste ... je hond die bij mensen op schoot springt geeft daar eigenlijk al mee aan dat hij zich boven de mensen verheven voelt. dus niet (zo vaak) op schoot en alleen als je hem erzelf voor uitnodigt! ten tweede hebben wij er altijd voor gezorgt dat onze hond degene moest zijn die wegliep als hij onze dochter "zat" was. hij kon dan in zijn mand want die is ABSOLUUT verboden terein voor haar. verder moet je erg oppassen in de periode dat ze van kruipen naar lopen gaan, dat is het meest bedreigend voor een hond want dan denken ze dat het kind zich wil "opwerken"in de roedel en als hij zich al/nog boven haar/hem voelt staan dan ervaart hij dit als zeer bedreigend. heel veel succes en doe voorzichtig!!! p"s: wij lieten niet aan de poepluier ruiken maar aan gedragen kleertjes.