Sorry hoor, maar ik moest meteen aan Gremlins denken! Vind ze wel lief hoor. Wel wat groot om bij moeders te drinken, maar dat zal ze later waarschijnlijk zelf ook wel aangeven. Wel leuke poezels, weer es wat anders!
Idd als je allergisch bent voor de schilfers ben je ook allergisch voor de sphynx (helaas).
Met het blinde mannetje gaat het perfect.. Nou ja blind... We waren vorige week maandag voor de eerste enting bij de dierenarts dus ook meteen alles weer onderzocht en nu blijkt ie toch Iets te zien met 1 oogje... het is niet veel, maar het oogje ontwikkeld zich nu toch nog!
En groot om te drinken ? Dit is vrij normaal hoor, waren ze 7 weken, nog echte kleine beebies dus
O, sorry. Dan zijn ze al behoorlijk aan de maat! Dan wordt er gelukkig goed voor ze gezorgd en zorgen ze natuurlijk ook goed voor zichzelf . Houdt hun moeder dit een beetje vol?
Wat een schatjes.. wat ik me afvroeg ik heb gehoord dat dit soort katten veel aanhankelijker is... meer als een hond niet zo euhh op zich zelf zeg maar als de gemiddelede kat
Ze zijn verschikkelijk lelijk maar super lief mijn moeder heeft er ook 3 en heeft onlangs een nest gehad met 2 broertjes heerlijke aanhankelijke katten zodra ze je maar even niet meer zien lopen ze al te mauwen waar je bent overal moeten ze bij zijn hahaha.. Ze heeft nu ook nog twee creme kleurige of hoe je dat ook noemt
Dit waren onze twee broertjes Dobey & Frodo
Laatst bijgewerkt door BiancUgo op 22-09-08 18:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Het is echt geen mooi ras vind ik zelf, maar ze zijn zoooo lief en knuffelbaar. Ik wou dat alle katten zo waren. Misschien ga ik ooitnog aan het uiterlijk wennen....