Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kookaburra schreef:Die staarten ook zo mooi tegen elkaar aan
Bellatrix schreef:Haha!
Die heb ik niet, als het echt koud wordt doe ik mijn winterdekbed erop maar dat is de afgelopen 2 jaar nog niet voorgekomen.
Maar kattenwarmte is 100x beter dan deken warmte.
Siers83 schreef:Ik breek weer even in met Lex.
Mijn wonden zijn dicht inmiddels maar korsten zitten er nog op.
Dat gezegd hebbend, Lex flikte het gisteren weer. Nu bij mijn man. Hij zat op de bank met zn voeten er ook op. Lex zat op de leuning. Hij probeerde zijn voeten te pakken. Lukte niet want man trok snel weg. Maar Lex stopte niet. Hij had ook een rare blij in zijn ogen, rug bol. Ik zei al tegen mijn man, die gaat zo weer aanvallen. En ja hoor! Nu pakte hij mijn man in zijn arm. Gelukkig had ie een vest aan. Dus geen wonden ofzo. Maar dit was het. Gelijk mail gestuurd naar asiel. En wacht nu op antwoord wat we met hem moeten. Dit was mijn grens en die is ie nogmaals over gegaan. Ik heb ruim 2 weken geleefd met een kat zonder iets te geven aan hem, geen aai of iets. Heel raar, maar het doet me ook weinig
Sorry voor het lange verhaal en wil jullie danken voor alle hulp maar Lex gaat nu sowieso weg, waardan ook heen
Yom schreef:heel triest en eigenlijk hadden ze dat niet moeten zeggen want nu ga je je wellicht schuldig voelen.Maar je hebt je best gedaan en het ruim de kans gegeven