en een en al gezelligheid. Voor Maze wist ik bij voorbaat al dat ik geen resultaten zou lopen maar de stukken die ze liet zien ben ik heel blij mee. Helaas maar drie van de zes kunnen lopen, bij het uitlopen na het derde rondje liep ze ineens niet helemaal goed. Haar afgemeld voor die dag maar de ochtend daarop nog steeds ruk, dus helemaal afgemeld. Desalniettemin echt genoten van de mensen, de organisatie en de hele EPP cup. Volgend jaar weer.
  NL was al goed vertegenwoordigd weer en Bianca heeft onze NL eer als enige hoog weten te houden door de finale te winnen. 
Wij hebben Huijbergen op de planning, dan het weekend van Someren naar Mendig, wij gaan als het echt hoeft niet meer naar Someren. Jammer van de locatie maar de lol is er echt af daar.
Daarna hebben wij in December nog twee weekenden Mendig, en we overwegen 14 december naar Wulfrath te rijden, Laag Soeren was voor ons ook geen brainbreaker met de keurmeesters, zonde van de reistijd.
 Ik gok dat hier sommige ook nog WAO selecties hebben? Die hebben wij ook niet ingeschreven, WAO valt samen met Canis en dan ga ik liever naar Canis.

Máár, sommige keurmeesters kunnen beter bouwen dan dat ze kunnen lopen, dus ik ga iedereen wel een kans geven. Het is vaak toch al snel duidelijk. 

De agilitywereld in NLD is maar klein en ons kent ons, dus zoiets is binnen no-time 'bekend'. Soms handig, soms onhandig.