Lenthe groeit gestaag door! Ze is vanaf zondag nu al 127 gram aangekomen en in totaal al 454 gram (4,5 week zwanger).
Iepie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Limoen schreef:Gefeliciteerd met de prachtige kittens!!
Lenthe groeit gestaag door! Ze is vanaf zondag nu al 127 gram aangekomen en in totaal al 454 gram (4,5 week zwanger).
Iepie[BB-ITP] Birmaantje Iepie is back!
[ Afbeelding ]
Joolien schreef:Ik zou wel willen maar mijn vriend wilt dat absoluut niet. Jammer want Klaaz is s'avonds ook zo speels, wij spelen wel met hem maar ik heb er dan liever nog eentje dat ze lekker samen spelen.
De stoelen zijn trouwens van leer en hij heeft de mogelijkheid om in 2 krabpalen en 2 boomstammen te hangen.
EeCee schreef:Joolien schreef:Ik zou wel willen maar mijn vriend wilt dat absoluut niet. Jammer want Klaaz is s'avonds ook zo speels, wij spelen wel met hem maar ik heb er dan liever nog eentje dat ze lekker samen spelen.
De stoelen zijn trouwens van leer en hij heeft de mogelijkheid om in 2 krabpalen en 2 boomstammen te hangen.
Jammer... Om welke reden niet, als ik vragen mag?
Ondanks sphynxen echte 'mens' katten zijn hebben ze toch ook graag een soortgenootje. Wij hadden er eerst één, binnen een week twee (gepland) en een half jaar later kwam nr. 3 (soort van niet gepland maar hij kon nergens anders naar toe). Toen nr. 1 (poesje) was ingeslapen hadden we snel daarna weer een ander poesje want de mannen misten het derde element heel erg!
Ik hoop dat je vriend een keer bijdraait
Christiene schreef:hoi, ik heb sinds vorig jaar ook 2 katten van nu 9 maanden.
veel leuke katten hier, ik lees geregeld mee.
ik ben met ondertussen een klein beetje met mijn vakantie bezig te kijken waar en hoelang.
ik heb meerdere mogelijkheden met de 2 katten.
vorig jaar waren ze bij mijn beste vriendin en haar man.. ik ging twee weken en voor ik ze had aangeschafd had ik dit al met haar afgesproken.
nu ga ik dus met haar op vakantie.
ik merkte dat ze het vervoer na ergens anders niet erg leuk vonden, eentje stresste nogal in de auto.
laten jullie de katten thuis met vakantie of brengen jullie ze toch weg?
ik heb buren die kunnen oppassen, maar ook een kattenpension 10 minuten rijden van mijn huis af.
en ik zag ook nog bedrijven die aan huis komen om vor je kat te zorgen.
eestheer schreef:Christiene schreef:hoi, ik heb sinds vorig jaar ook 2 katten van nu 9 maanden.
veel leuke katten hier, ik lees geregeld mee.
ik ben met ondertussen een klein beetje met mijn vakantie bezig te kijken waar en hoelang.
ik heb meerdere mogelijkheden met de 2 katten.
vorig jaar waren ze bij mijn beste vriendin en haar man.. ik ging twee weken en voor ik ze had aangeschafd had ik dit al met haar afgesproken.
nu ga ik dus met haar op vakantie.
ik merkte dat ze het vervoer na ergens anders niet erg leuk vonden, eentje stresste nogal in de auto.
laten jullie de katten thuis met vakantie of brengen jullie ze toch weg?
ik heb buren die kunnen oppassen, maar ook een kattenpension 10 minuten rijden van mijn huis af.
en ik zag ook nog bedrijven die aan huis komen om vor je kat te zorgen.
Voordat ik op vakantie ga kijk ik of mijn vriendin tijd heeft. Als zij niet kan heb ik nog een optie 2 en 3. Hun krijgen de sleutel en gaan twee keer per dag langs om eten te geven. Katten hebben kattenluikje om binnen en buiten te gaan.
Wegbrengen vind ik geen optie. Thuis hebben ze hun eigen plekjes en lekker de mogelijkheid om naar buiten te gaan. Daarnaast heb ik nog een konijn thuis. Deze.kan dan ook lekker in zijn grote buitenhok blijven zitten ipv een klein hokje bij iemand anders thuis.
EeCee schreef:@Joolien; Ach, de tweede (ex)kater die hier kwam had daar in z'n vorige huis ook last van, heeft het hier nog nooit gedaan en is 'tweede'.
Wij wonen op een 4 kamer flatje en er is ruimte genoeg ze kunnen door het hele huis rennen. Duur? Ietsje meer voer...
Mayo schreef:Hier kan je trouwens bekijken welke dierenarts in jouw buurt meedoet aan de gratis gebitscontroles
http://www.gebitscontrole.nl
lifaya schreef:Mayo schreef:Hier kan je trouwens bekijken welke dierenarts in jouw buurt meedoet aan de gratis gebitscontroles
mijn poes heeft zwarte vlekken op haar tandvlees, verder ziet het er goed uit. Iets om zorgen over te maken?![]()
de kat heeft wel een beetje een rood randje in het tandvlees, verder zien de tanden er goed uit
lifaya schreef:Mayo schreef:Hier kan je trouwens bekijken welke dierenarts in jouw buurt meedoet aan de gratis gebitscontroles
mijn poes heeft zwarte vlekken op haar tandvlees, verder ziet het er goed uit. Iets om zorgen over te maken?![]()
de kat heeft wel een beetje een rood randje in het tandvlees, verder zien de tanden er goed uit