Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die kleine in elk geval niet en die heeft de laatste tijd wel genoeg DA bezoekje gehad, die zet ik dus niet nog een keer in de auto
Hij heeft nog wel steeds pijn, maakt ook niet schoon tussen de teentjes, omdat het zeer doet! Dat komt met een paar dagen wel weer. Heb er gisteren toen hij heel diep sliep even een stukje grit er tussenweg gehaald, was net op tijd klaar voor hij toch in de aanval ging

Iedere woensdagmiddag tussen 16.00 en 16.30 uur

Miepie77 schreef:weet een van jullie of er ook gebitsreinigaars zijn die katten helpen zonder ze volledig onder narcose te brengen, een van mn vorige katten is overleden na het trekken van een tandje, terwijl ze verder niets had, dus ben hier nu erg huiverig voor

Joolien schreef:Klaaz is even niet zo lief meer, ben er achter gekomen dat ie een aantal keer in onze leren eettafelstoelen heeft gehangen met zn nagels. En wij blij zijn dat ie de bank eindelijk met rust liet...![]()
![]()
Dan ga ik m helaas toch maar opsluiten in zijn eigen kamer en hal met toegang tot de badkamer als wij weg zijn...
Het kan zijn dat hij zich op momenten toch een beetje verveeld als hij alleen in huis is. Wellicht een 'broertje' of 'zusje' erbij?
Misschien dat hij zich idd verveeld?
Die speelt echt nooit in huis
EeCee schreef:Joolien schreef:Klaaz is even niet zo lief meer, ben er achter gekomen dat ie een aantal keer in onze leren eettafelstoelen heeft gehangen met zn nagels. En wij blij zijn dat ie de bank eindelijk met rust liet...![]()
![]()
Dan ga ik m helaas toch maar opsluiten in zijn eigen kamer en hal met toegang tot de badkamer als wij weg zijn...
Oh Klaaz... geen goede actie jongeHet kan zijn dat hij zich op momenten toch een beetje verveeld als hij alleen in huis is. Wellicht een 'broertje' of 'zusje' erbij?