Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Stybba

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 09:13

Die van mij krijgen kvv, dus grote brokken worden het niet. Eerder stukke vlees waar ze op moeten kauwen, of kippennekjes/maagjes :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 09:15

Ik twijfelde nog of ik t erbij zou zetten (tenzij ze op vlees staan) haha
Maar dan inderdaad gewoon iets waar ze flink hun best op moeten doen.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:26

Mijn heren vermaken zich prima in huis :+

Afbeelding
Ik heb hun mandje er maar bovenop gezet :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:30

Wat een leuke foto's weer!!

Wist ook niet dat het de maand van het gebit was, maar volgens mij hebben die van mij er ook geen last van :n Die kleine in elk geval niet en die heeft de laatste tijd wel genoeg DA bezoekje gehad, die zet ik dus niet nog een keer in de auto :+

Het gaat heel goed met hem en loopt ook weer goed :j Hij heeft nog wel steeds pijn, maakt ook niet schoon tussen de teentjes, omdat het zeer doet! Dat komt met een paar dagen wel weer. Heb er gisteren toen hij heel diep sliep even een stukje grit er tussenweg gehaald, was net op tijd klaar voor hij toch in de aanval ging :+

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:36

Mijn kat heeft blaasgruis en staat op dieetvoer, hij kauwt niet op zijn brokjes, heb al denta brokjes erdoorheen gedaan maar die eet hij niet op. ik heb al een potje plaque off gekocht bij medpets, en na 3 weken kon ik het grootste gedeelte er zo afschrapen. wilde na een pauze verder ermee maar hij kreeg toen voedselallergie omdat ik van voer had gewisseld dus hij krijg alleen zijn oude brokjes, Ik ga nu weer een poging doen met anti allergie nat voer om die plaque off mee te mengen. Kan wel naar de DA rennen maar het is zon gevoelige stres kat en heb er zon naar gevoel bij dat hij onder narcose zou moeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:37

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 10:41

Wat een scheetje Jolien!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:14

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:34

Laatst bijgewerkt door Mayo op 14-02-13 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:46

Oh die van ons doet wel mee :j Iedere woensdagmiddag tussen 16.00 en 16.30 uur :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:49

Maar ik las hier laatst iemand die de kat van die kauwstaafjes voor de hond gaf.
Jack wil die van de c1000 niet hebben en die lange staafjes vindt hij maar ondingen :+
Met Beau heb ik het niet geprobeerd. Ik denk dat die het ook niet wil.
Deze zijn ook best wel hard trouwens.

Dus wie was dat?

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:57

weet een van jullie of er ook gebitsreinigaars zijn die katten helpen zonder ze volledig onder narcose te brengen, een van mn vorige katten is overleden na het trekken van een tandje, terwijl ze verder niets had, dus ben hier nu erg huiverig voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:01

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:52

Ahh lieve foto joolien! Zo ligt die kleine van ons ook graag :-)

Miepie ik denk niet dat er dierenartsen zijn die dat zo even doen. T bekje is al niet zo groot en katten zijn nou eenmaal niet zo makkelijk als honden. T kan met de hand gedaan worden maar geloof dat de meesten nu toch wel zijn overgestapt op elektrisch, net als bij de tandarts eigenlijk.
Is ie overleden door de narcose? Sneu zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:25

Klaaz is even niet zo lief meer, ben er achter gekomen dat ie een aantal keer in onze leren eettafelstoelen heeft gehangen met zn nagels. En wij blij zijn dat ie de bank eindelijk met rust liet... :? -O-
Dan ga ik m helaas toch maar opsluiten in zijn eigen kamer en hal met toegang tot de badkamer als wij weg zijn...

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:44

Miepie77 schreef:
weet een van jullie of er ook gebitsreinigaars zijn die katten helpen zonder ze volledig onder narcose te brengen, een van mn vorige katten is overleden na het trekken van een tandje, terwijl ze verder niets had, dus ben hier nu erg huiverig voor

Dat heb ik dus ook en zon volledige narcose voor een beetje tandsteen ik weet het niet hoor

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:52

Tsja halve narcose kan nou eenmaal niet, dat is eerder nog veel gevaarlijker. Je zal maar half suf gemaakt zijn en d'r gaat iemand in je smoeltje zitten morrelen met elektrische apparatuur die herrie maakt..

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:53

een van de twee kattenbeesten hier word steeds drukker :')

Maar, maken wij nog een nieuw topic of hoe zit dat? :D

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:56

ohjajoh, 99 pagina's al!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:44

Joolien schreef:
Klaaz is even niet zo lief meer, ben er achter gekomen dat ie een aantal keer in onze leren eettafelstoelen heeft gehangen met zn nagels. En wij blij zijn dat ie de bank eindelijk met rust liet... :? -O-
Dan ga ik m helaas toch maar opsluiten in zijn eigen kamer en hal met toegang tot de badkamer als wij weg zijn...

Oh Klaaz... geen goede actie jonge :n Het kan zijn dat hij zich op momenten toch een beetje verveeld als hij alleen in huis is. Wellicht een 'broertje' of 'zusje' erbij?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 10:55

Oh daar word je niet heel erg blij van mee :n Misschien dat hij zich idd verveeld?

Nu met dit weer zit Beau ook de hele dagen binnen. Die ging gisteravond helemaal los met een dingetje die Jack had gejat uit een schaal op tafel en per ongeluk onder de deur door schoof :+
Ben ik helemaal niet gewend van der :n Die speelt echt nooit in huis :+

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 11:01

Ik ben wel voor een nieuw topic! Gezellig!

Onze twee katten zijn ineens aan het knokken geslagen. Overal vliegen plukken haar rond. Denk dat het komt doordat Zoe nu zwanger is? Shanty is al gesteriliseerd namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 13:51

EeCee schreef:
Joolien schreef:

Oh Klaaz... geen goede actie jonge :n Het kan zijn dat hij zich op momenten toch een beetje verveeld als hij alleen in huis is. Wellicht een 'broertje' of 'zusje' erbij?

Ik zou wel willen maar mijn vriend wilt dat absoluut niet. Jammer want Klaaz is s'avonds ook zo speels, wij spelen wel met hem maar ik heb er dan liever nog eentje dat ze lekker samen spelen.

De stoelen zijn trouwens van leer en hij heeft de mogelijkheid om in 2 krabpalen en 2 boomstammen te hangen.

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 14:19

wij hebben gister echte valentijns baby's gekregen uit de combinatie nala van het woelige leven en Ch. a Day at the Races Guvnor!

moeder en de 5 ling maken het goed

Afbeelding

ChocooPrins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 14:30

Ik zal me ook even melden. Na een heel verhaal (zie topic: [BB] Oude eigenaar eist kat terug!)
Hebben we besloten er 1 (heel misschien 2) te adopteren in het asiel. Waarschijnlijk gaan we dit weekend eens kijken, het wordt zeker en vast al een volwassen kat, geen kittens. En we zoeken een eerder rustig type.
De kattin vanuit het topic hierboven was eigenlijk ideaaal. Een enorme knuffelbeer maar als je wilde met haar spelen ging ze daar ook volledig op in.
Dus tips over het adopteren van een asielkat zijn welkom!