Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 22:53

KimD, arme Guinness geen leuke diagnose om te ontvangen.

Ik heb zelf niet echt een voorkeur voor keurmeesters, maar misschien is dat omdat mijn hond niet zo snel is dat dat soort slechte parcoursen minder problemen geven dan bij een supersnelle hond?

Wij doen weer mee met de wintercompetitie dit jaar. Doen jullie ook nog mee?

Machie

Re: Wie gaat ook beginnen met agility (wedstrijden)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-25 22:59

Bij die keurmeester wil ik met Lumoz liever ook niet lopen straks… ik loop dus vanwege de keurmeesters ook nog maar heel weinig. Vind het soms echt niet leuk. Hele dag en veel geld kwijt voor parcoursen waarvan je denkt wtf??

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 07:20

En soms is het gokken. Vorige week was hij er ook maar had ik geen enkel parcours bij hem (3rings wedstrijd).

Ik doe niet mee aan een wintercompetitie, genoeg andere leuke wedstrijden op mn lijstje staan en dan vind ik het voor de honden druk zat.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 12:04

Hier heerlijk weekje niks.
Mijn trainmaatje doet mee met IMCA en eigenaar van de hondenschool is team manager van de PAWC dus we zijn lekker gezellig mee naar Italië.
Soort vakantie voor mij.

Afbeelding

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 13:20

Veel plezier in Italië!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:51

JesdaJinn schreef:
Hier heerlijk weekje niks.
Mijn trainmaatje doet mee met IMCA en eigenaar van de hondenschool is team manager van de PAWC dus we zijn lekker gezellig mee naar Italië.
Soort vakantie voor mij.

[ Afbeelding ]

Veel plezier! Hoop dat je het rubberbootje bij je hebt. :+
Ik heb het met vlagen opstaan, het PAWC gedeelte kan ik sowieso niet naar kijken, ik ben daar niet voor gemaakt. :') Net liep ook een jongetje die deed me toch een partijtje lelijk tegen de hond, als het mijn koter was geweest had ie bij de finish een lat in zijn nek gehad. Het is overigens dat ik weet dat het een Neil parcours is, maar hij heeft duidelijk gebouwd voor het evenement waar hij keurt. Vind ik toch ontzettend knap als je normale een hele andere stijl hebt.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 19:59

Gister was drama maar was goed voorbereid. Super veel water maar alles droog gehouden.

Met je eens hoor Kim. Soms vind ik er ook wel wat van en die wat jij opnoemt vielen meer mensen over. Ook andere landen.
Al met al vandaag super mooi weer, nog lekker in de zee gezwommen en leuke dag gehad in de hal.
Op naar morgen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:05

JesdaJinn schreef:
Gister was drama maar was goed voorbereid. Super veel water maar alles droog gehouden.

Met je eens hoor Kim. Soms vind ik er ook wel wat van en die wat jij opnoemt vielen meer mensen over. Ook andere landen.
Al met al vandaag super mooi weer, nog lekker in de zee gezwommen en leuke dag gehad in de hal.
Op naar morgen

Hoe makkelijk het weer kan omslaan! Gelukkig maar, we hebben vanuit thuis hard gelachen om de filmpjes en foto's maar ik moet er niet aan denken dat ik daadwerkelijk daar met mijn camper en tien honden op de camping zou staan. -O-

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 17:23

Nee. Ben ook blij dat ik alles thuis heb.
Het is wel een leuke week :D

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-25 22:29

Donderdag met les zijn er slow motions gemaakt van de palen.
Apart om te zien dat ze dus niet hupst met 2 voorpoten tegelijk, maar 1 poot gebruikt waardoor ze dus 1 extra pas moet maken.