Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JesdaJinn schreef:Hier heerlijk weekje niks.
Mijn trainmaatje doet mee met IMCA en eigenaar van de hondenschool is team manager van de PAWC dus we zijn lekker gezellig mee naar Italië.
Soort vakantie voor mij.
[ Afbeelding ]

Net liep ook een jongetje die deed me toch een partijtje lelijk tegen de hond, als het mijn koter was geweest had ie bij de finish een lat in zijn nek gehad. Het is overigens dat ik weet dat het een Neil parcours is, maar hij heeft duidelijk gebouwd voor het evenement waar hij keurt. Vind ik toch ontzettend knap als je normale een hele andere stijl hebt. JesdaJinn schreef:Gister was drama maar was goed voorbereid. Super veel water maar alles droog gehouden.
Met je eens hoor Kim. Soms vind ik er ook wel wat van en die wat jij opnoemt vielen meer mensen over. Ook andere landen.
Al met al vandaag super mooi weer, nog lekker in de zee gezwommen en leuke dag gehad in de hal.
Op naar morgen
Natasja22 schreef:Is dat mogelijk dan om dat haar anders aan te leren? lijkt mij niet makkelijk om af te leren en een andere manier aan te leren.
Denk niet dat ik daar de trainer voor heb die daarbij kan helpen.

Shaya_ schreef:Gisteren wedstrijd in Duitsland gelopen wat niet onze parcoursen waren. Liep graad 0 maar graad 1 was logischer qua parcour.
Toch 1e plaats jumping maar wel met 2 latjes. Jumping was voor graad 1 en graad 0 gelijk.
Vandaag 1e wedstrijd via de raad. Nero is mega zenuwachtig. Moesten uiteraard meten en nu mag hij even bijkomen in de auto.
Keurmeester vroeg wel gelijk of de parcoursen gisteren niet kort stonden. En dat klopt. Niet ons ding
Dus eerste Keurmeester die ik ga mijden door ervaring