Anoniem schreef:Bewijst in welke zin ?
Bewust een negatieve recensie met ervaring uit de eerste hand laten verwijderen - als een bedrijf recht in zijn schoenen stond, had die dat niet nodig..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Of...
We missen nog een deel van het verhaal en de TS spreekt niet de hele waarheid.
Zoals eerder gezegd, zijn er 3 kanten... TS, Asiel & de waarheid..
Evi84 schreef:Anoniem schreef:Bewijst in welke zin ?
Bewust een negatieve recensie met ervaring uit de eerste hand laten verwijderen - als een bedrijf recht in zijn schoenen stond, had die dat niet nodig..
Anoniem schreef:En in het kader der 'zwijgen is toestemmen'. TS heeft toch ook 'gezwegen' als in; is de kat niet meer gaan ophalen / danwel naar het asiel gegaan om het face to face uit te spreken. Dan kan je ook spreken van toestemmen.
Evi84 schreef:Anoniem schreef:En in het kader der 'zwijgen is toestemmen'. TS heeft toch ook 'gezwegen' als in; is de kat niet meer gaan ophalen / danwel naar het asiel gegaan om het face to face uit te spreken. Dan kan je ook spreken van toestemmen.
Ik zie niet in waar TS gezwegen heeft.
Ze heeft haar mening netjes geuit aan de telefoon initieel en de dag zelf er een mail achterna gestuurd, waarop het Asiel 5 dagen heeft vertikt te antwoorden. Pas na de 2de mail hebben ze zich verwaardigd om ook eens te gaan antwoorden. Nee, je kan niet zeggen dat TS niets gedaan heeft, misschien wel dat ze weinig initiatief genomen heeft om het ginder persoonlijk uit te praten - maar als je ziet hoe dit asiel tewerk gaat en een loopje neemt met de wet - zou ik ook graag alles zwart op wit willen eerlijk gezegd.
Marjoow schreef:Wat een aanname weer![]()
Weet jij veel wat er aan de hand is in het asiel, waarom het wat langer duurde voordat ze reactie kreeg. Wellicht waren ze druk met andere dingen, was er iemand ziek, moest er ineens een quarantaine geregeld worden..
Evi84 schreef:De 1 ster waarderingen zijn dacht ik niet allemaal recent vanuit deze discussie. Vermoedelijk kunnen ze geen grond aantonen om een 1 ster waardering zonder commentaar te laten verwijderen.
Ik blijf het wel kwalijk vinden dat ze de recensie van TS gewoon hebben laten verwijderen - het was een eerlijke uit de eerste hand ervaring - zoals TS het ook effectief ervaart.
Ondanks dat mijn vingers soms jeuken, heb ik me tot nu toe weerhouden van ginder iets op de site of in die discussie te plaatsen. Wel moeilijk. :p
Evi84 schreef:Marjoow schreef:Wat een aanname weer![]()
Weet jij veel wat er aan de hand is in het asiel, waarom het wat langer duurde voordat ze reactie kreeg. Wellicht waren ze druk met andere dingen, was er iemand ziek, moest er ineens een quarantaine geregeld worden..
Daarin heb je gelijk. Als ze het niet vertikt zouden hebben, zijn ze toch op z'n minst onprofessioneel bezig met hun communicatie/media.
Evi84 schreef:De 1 ster waarderingen zijn dacht ik niet allemaal recent vanuit deze discussie. Vermoedelijk kunnen ze geen grond aantonen om een 1 ster waardering zonder commentaar te laten verwijderen.
Ik blijf het wel kwalijk vinden dat ze de recensie van TS gewoon hebben laten verwijderen - het was een eerlijke uit de eerste hand ervaring - zoals TS het ook effectief ervaart.
Ondanks dat mijn vingers soms jeuken, heb ik me tot nu toe weerhouden van ginder iets op de site of in die discussie te plaatsen. Wel moeilijk. :p
Evi84 schreef:Ze heeft haar mening netjes geuit aan de telefoon initieel en de dag zelf er een mail achterna gestuurd, waarop het Asiel 5 dagen heeft vertikt te antwoorden. Pas na de 2de mail hebben ze zich verwaardigd om ook eens te gaan antwoorden. Nee, je kan niet zeggen dat TS niets gedaan heeft, misschien wel dat ze weinig initiatief genomen heeft om het ginder persoonlijk uit te praten - maar als je ziet hoe dit asiel tewerk gaat en een loopje neemt met de wet - zou ik ook graag alles zwart op wit willen eerlijk gezegd.
Dorine92 schreef:KNIP
Echter heb ik ze niet beschuldigd van diefstal, want ik zei "wat aangemerkt zou kunnen worden als diefstal, hoewel ik uiteraard begrijp dat het in dit geval om een vergissing (=dus geen diefstal maar vergissing) gaat"
KNIP
Dorine92 schreef:KNIP
Jawel het asiel wil hoe dan ook geld zien. Of als dank voor het ontvoeren van mijn kat, of ik moet er
afstand van doen en dat kost nog meer geld zeiden ze.
KNIP
Anoniem schreef:Evi84 schreef:De 1 ster waarderingen zijn dacht ik niet allemaal recent vanuit deze discussie. Vermoedelijk kunnen ze geen grond aantonen om een 1 ster waardering zonder commentaar te laten verwijderen.
Die hele discussie hoort daar niet gevoerd te worden. Het is geen discussieforum
Mondy schreef:We weten niet wat het asiel heeft gezegd en we weten niet wat ts geeft gezegd. Wie zegt dat het helemaal eerlijk is verteld naar ons mbt de mail ?
Dat het asiel het bericht weghaalt is aan de ene kant niet netjes van ze (helemaal omdat hun kant niet gezegd wordt) aan de andere kant kan ik mij wel voorstellen dat het asiel het wel doet als blijkt wat ts daar neerzet gewoon niet waar is.
Anoniem schreef:Maar wat is de reden dat er nog wel een review staat uit 2014. Dit betekent dan toch dat niet iedere negatieve review weggehaald wordt ? Vergelijkbare post naar mijn mening. Dan zou je toch denken dat Facebook dit wel gedaan heeft. Als asiel dit kon was die post ook verwijderd