Onlangs hier een inlandse kerselaar omgehakt,
wou enkele grote 'stammen' in de ren zetten,
maar heb schrik dat ze ervan gaan eten, sommige sites zeggen
niet giftig, anderen zeggen dan weer wel giftig..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dess schreef:Vier jonge konijntjes inplaats van drie. Er gaan twee naar de vriendin van me vader en er blijven twee bij hun pap en mamze zijn nu vier dagen, is er een kans dat ze alsnog dood gaan? En als mijn voedster geen melk gaf zouden ze dan nu al.dood zijn geweest?

.

o0melis0o schreef:Imo kunnen konijnen gerust in groepen gehouden worden, maar zou dan wel 'gelijk' verdelen en dan hebben ze eigenlijk wel constant veel meer ruimte nodig (bv. van die konijnenheuvels enzo), dat ze genoeg ruimte hebben om zich goed te kunnen terug trekken als dat nodig is. En dat wordt met zo'n hok, ook al heb je dan een Ruime ren erbij, toch wel wat lastiger (daar zullen ze elkaar toch sneller naar de haren vliegen zeg maar ben ik bang). Ik zou zelf kiezen (als je de ruimte hebt) voor een stuk land en dan goed af te zetten (moet je alleen effe rekening houden met het feit dat ze graven hihi, dus moet je volgens mij ondergronds een of andere laag aanbrengen) en dan wat meer 'natuurlijk' houden. Maar dat is wat je zelf wilt. Ik heb ook een hok voor mijn koppeltje, heb gewoonweg de ruimte niet om mijn ideeën tot stand te brengen hihi..
EDIT: zoiets vind ik dus hartstikke ruig, maar da's niet zo 1,2,3 klaar! en dat heb je in je tuin staan hihihi.
[ Afbeelding ]
Hier kun je wel eindeloos veel mee doen
maar kan het natuurlijk altijd proberen te vragen