Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:5. en mijn o zo stoute kat
julius_juut schreef:Citaat:5. en mijn o zo stoute kat
Pfff... ik heb er ook zo een.
Ik vroeg me al af hoe het toch kon dat ik de laatste tijd elke dag vergat om het klepje waar ik het voer door gooi van m'n grootste bak dicht te doen. Werd ik vanmorgen wakker van een raar geluid en zag ik de kat met veel moeite het klepje open doen. Tja, meneer vind vissenwater blijkbaar véél lekkerder dan kraanwater...
Sappos schreef:Die dalmatiers zijn leuk! Jammer dat die overleden is
Hier komt ook een Lalia als al mijn Cherry's dood zijn. Vind het echt een gave vis om te zien!
Ik heb een nieuwe Betta man. Hij is lelijk en stom, niets zoals Ledge, aangevroten vinnen, niet interactief zoals Ledge. Ook nog een hele mooi azuurblauwe vrouw meegenomen. Die is wel echt gaaf. Mijn witte/blauw/roze vrouw is in het licht echt práchtig.
Hier komt ook een Lalia als al mijn Cherry's dood zijn. Vind het echt een gave vis om te zien!
Ik heb een nieuwe Betta man. Hij is lelijk en stom, niets zoals Ledge, aangevroten vinnen, niet interactief zoals Ledge. Ook nog een hele mooi azuurblauwe vrouw meegenomen. Die is wel echt gaaf. Mijn witte/blauw/roze vrouw is in het licht echt práchtig.