Niqui schreef:Ik vind het heel jammer dat de kat hier nu de dupe van wordt. Overigens zie ik nu dat de dierenopvang de reactie van TS op Facebook heeft verwijderd en een vijf sterren tegenreactie heeft laten staan. Uit deze reactie blijkt dat er meerdere reacties zijn geplaatst op deze kwestie, die op hun beurt ook weer verwijderd zijn.
Ik begrijp dat de dierenopvang hier niet blij mee is. Ze hebben echter zelf een bedenkelijke rol in deze hele kwestie. De TS heeft aangegeven over het telefoontje van de dierenopvang na te willen denken omdat ze het niet eens is met de kosten. Dat was vanaf het begin al duidelijk aan de dierenopvang.
Vervolgens heeft de dierenopvang in eerste instantie niet op de mail van de TS gereageerd. Om na een aantal dagen met een wel heel bijzondere 'oplossing' te komen: de kat zou niet van de TS zijn, dus mag niet terug naar haar. Een betere oplossing was geweest om een voorstel te doen om met haar in gesprek te gaan.
Dat ze dat niet hebben gedaan, begrijp ik ook wel weer. Als hier namelijk bekend wordt dat de TS niet hoeft te betalen, is het einde zoek. Dan hoeven anderen dit ook niet en dan zou het zelfs zover kunnen komen dat mensen hun geld terug gaan vragen voor eerder onterecht opgehaalde katten.
Ik denk dat de TS en de dierenopvang er beter aan hadden hadden gedaan om de kwestie in eerste instantie al onder vier ogen te bespreken. Want uiteindelijk is er nu maar een verliezer, en dat is de kat. En dat is heel jammer.
Dus ieder bedrijf of instantie kan zelf kiezen welke recensies hij/zij laat staan? Oftewel als je gewoon alle slechte recensies verwijdert heb je altijd 5 sterren?
Wat hebben recensies dan voor nut?