. Penotti moet maar oppassen op de eitjes 
Hoe zit het nu met mysterieuze ei?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wou Artemis nog bij je blijven zitten of is hij op ontdekkingstocht in huis geweest?
Ongeveer even oud en een lutino. Ik heb lang getwijfeld over welke mutatie ik er graag bij zou willen, maar 'vroeger' had ik een lutino man en dus toch mijn keuze gemaakt op basis van jeugdsentiment
In de voliere is ze nu wel definitief uitgevlogen en erg actief, hoor. Maar zodra ze binnen is dut ze meteen in 

Jij durft! 

Ze had wel wat papresten om haar snavel zitten omdat ik haar met de hand moest voeren (voor zelfstandig eten had ze geen kracht meer). 
Ik gok dat Amor en Zazou ruzie gehad hebben in het blok en daarbij per ongeluk de baby hebben geraakt. Het is gelukkig maar oppervlakkig en het lijken geen plukwonden (soms komt het voor dat oudervogels de jongen plukken). 
Het zou best van Hera kunnen zijn (die heeft immers al vaker eitjes gedropt), maar Merel heb ik ook met geknikte staart zien zitten, dus dat is ook zeker een optie. Djinti sluit ik ook niet uit. Als er een wit donsje uit komt, dan is het van Merel of Djinti, en anders van Hera.