Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horse_ schreef:Ik heb overigens begrepen ook dat je 1 betta man op 60 cm kunt houden. Maar voor een harem dien je minimaal 1 meter te hanteren. Met nog meer vissen in de bovenlaag (gourami's) is het succes verzekerd dat er op een dag doden vallen al dan niet van de stress of vechten. Fijn dat je iig een reserverbak hebt staan dat is een fijn idee. Houd het wel heeel goed in de gaten.
Lieszje schreef:Ik ben vooral aan het kijken via marktplaats omdat sommige vrij prijzig zijn..
Ben nu op marktplaats een webwinkel tegengekomen die de Jebao 502 verkoopt voor €45,00.
De omschrijving is duidelijk en dat spreekt me wel aan
Op het AquaForum heb ik gevraagd om persoonlijke ervaringen waarvan er 1 heeft gereageerd die erg positief was (wel een ander type).
Mioux schreef:http://www.aquaplantsonline.nl/ Kent iemand die site? en is die goed? of heeft iemand een betere site met planten voor koud en warm water?
Lieszje schreef:Ik ben vooral aan het kijken via marktplaats omdat sommige vrij prijzig zijn..
Ben nu op marktplaats een webwinkel tegengekomen die de Jebao 502 verkoopt voor €45,00.
De omschrijving is duidelijk en dat spreekt me wel aan
Op het AquaForum heb ik gevraagd om persoonlijke ervaringen waarvan er 1 heeft gereageerd die erg positief was (wel een ander type).