Dan meld ik hem eerst aan bij de receptie en dan kijk ik eerst even hoe druk het is en wat er rondhuist.
Hij kan zich namelijk prima gedragen , maar als er uitgedaagd word, dan wil hij wel optreden ja

En helaas is niet alles braaf opgevoed of hebben baasjes niet altijd door wat er allemaal in stilte gecommuniseerd word .
Bij de dierenarts zelf gaat het ook altijd prima, tenzij de dierenarts onzeker/afwachtend is....heb hem 1 keer in de houdgreep moeten nemen voor een simpele enting, sindsdien maak ik een afspraak bij specifieke dierenartsen en niet zomaar een algemene afspraak met wie er dan toevallig aanwezig is.
Mijn vaste setje dierenartsen kunnen lezen en schrijven met hem, dus die wil er bij hebben en anders niet :p
). Die man loopt langs, max slaapt nog volledig, komt hoog en gromt en bijt in de richting van die dierenarts en klapt weer volop in slaap op de brancard. Dierenarts zat zo ongeveer in het plafond.
Toen mocht hij in de auto uitslapen
. Ik moest dan maar bij hem in het hok. De eerste injectie had hij al gehad en hij moest rustiger worden, nou toen ze kwam werkte zijn achterhand niet meer mee maar de rest wel.....
toen begreep ze opeens dat ze hem nooit uit het hok had durven laten...
Met die dierenarts kan hij trouwens lezen en schrijven want die is niet onder de indruk ervan en dan laat hij dat ook heel gauw.