Ik heb sinds vanmiddag ook 2 hamsters, Ze zijn super schattig!, Het zijn 3 meisjes, Ik heb ze bij een hobby fokster hier in rotterdam gekocht. Zei zei dat ze bij elkaar konden, en dat gaat nu ook goed. Ze zitten heerlijk in hun hok, te spelen
Ik zou er maar alvast een tweede kooi bij gaan kopen... Klinkt nou ook niet echt als een goede fokker eerlijk gezegd. Als ze je 2 rusjes meegeeft en zegt dat ze samen kunnen.
YamaSaki
Geplaatst: 24-01-13 17:02
-bedoelde 2dametjes niet 3
freyatjee
Geplaatst: 24-01-13 20:45
sorry voor mn late reactie. ik heb ze al uit elkaar moeten halen... ze begonnen vanochtend te knokken. ze hebben nu allebei hun eigen hok, ik maar binnenkort foto's mn fototoestel ligt namelijk bij de fokker(cavia's)
Ik vind het toch zeer kwalijk dat die fokker zegt dat ze samen kunnen. Denkt makkelijk van zijn / haar dieren af te komen. Bah! Ten koste van die kleintjes.
Ik zou toch wel even kwaad naar de fokker bellen eerlijk gezegd! Vind dit een vorm van oplichting en anders is het een zwaar gebrek aan deskundigheid..
Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen... Voor de volgende keer een idee om gewoon te kijken naar een Hamstery Ik probeer dr te vinden op google...maar veel meer info dan dat ze samenwerkt het de dierenambulance en een opvang heeft vind ik niet... Ja..mp advertenties...
In ieder geval heb je de dametjes uit elkaar gehaald en hebben ze nu lekker hun eigen hok Zullen ze wel blij mee zijn Hebben de dames al namen? -En uhm...foto's mogen ook he -