Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:ik weet precies wat ik wil alleen vind ik een betrouwbare stichting vinden erg lastig. je leest bij veel stichtingen zoveel nare ervaringen van honden terug eisen en slechte communicatie..
hond mag best iets jacht instinct hebben. heb nu ook een jacht hond en bij.mijn ouders ook een jacht hond maar moet wel los kunnen wat podencos vaak niet kunnen dat valt dus af.
huidige hond gaat zijn neus ook regelmatig achter na maar blijft ons in de gaten houden en kan dus gewoon los.
het mag zeker een actieve hond zijn en sociaal naar andere honden en kinderen maar geen hond die je continue mentaal bezig moet houden. wij wandelen en fietsen veel. hond krijgt dagelijks veel beweging.
horsii schreef:ik weet precies wat ik wil alleen vind ik een betrouwbare stichting vinden erg lastig. je leest bij veel stichtingen zoveel nare ervaringen van honden terug eisen en slechte communicatie..
spatter schreef:Wij hebben gisteren onze bouvier (12 jaar) laten inslapen, die had teveel pijn.
We hikte er al langer tegenaan maar nu zijn achterpoot tegen het eind van de dag verlammingsverschijnselen begon te vertonen was het genoeg geweest.
Nu ben ik voorzichting aan het rondkijken maar het type hond wat ik zoek kan ik nog niet vinden.
Iets met poedel of portugeese waterhond , in ieder geval graag een krulvacht.