Leuke foto's van de pups!
Ziet er goed uit Seven

Ik ga vanavond starten met een cursus, ben heel erg benieuwd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Mooi WW en LW!
Laatste loodjes Bertina, succes!
Ik heb echt een domme, of stugge, of hoe je het wilt noemen, hond. Hij gilt erg graag, maar zolang hij gilt gebeurt er niks. Je zou denken dat hij dat snapt, maar hij moet altijd eerst gillen. Altijd, maakt niet uit of je hem straft voor het gillen en flink beloont voor het stil zijn, hij gilt eerst. Zulke dingen heeft hij wel vaker, maar hij stopt dan niet met dat gedrag, doet het altijd even. Bijvoorbeeld met zitten bij apporteren of pakwerker achteruit zetten. Hij beweegt altijd.Ook als ik hem weer op zijn plek zet, hij zit keurig, tot ik bijvoorbeeld blok ga halen. Dan wipt hij toch nog een keer. Of de keertwending, hij kan hem fantastisch doen, dan wordt hij uitgebreid beloond, maar dat slaat hij niet op. Volgende keer lijkt het weer nergens op en dan ga je verder doet hij hem fantastisch en wordt weer beloond, maar keer daarna kan het weer nergens op slaan.
Hij doet het verder super hoor, alles wat hij moet doen, doet hij echt netjes. Alleen zijn wij aan het mierenneuken, we willen het helemaal netjes. En hij werkt niet mee... Gelukkig denkt trainster (die hier ook op bokt zit hihi) dat het eenmaal in programma wel goed gaat. Zullen we volgend jaar wel een keer proberen, maar hij is ook van het meedenken, dus te snel willen we dat ook niet doen.
love_western schreef:Hoe bedoel je ivm het niveau?
Ohh ik ga volgende week op puppy bezoekEn met de andere honden naar de da voor entingen.
Eens zien hoe ik dat ga oplossen. Want Djang is niet zo sociaal naar kleine honden en vreemde katten. Dus denk dat ik honden in auto laat. En wacht tot iedereen weg is.