Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:het zou fijn zijn als bepaalde mensen hier eens lazen en respect hadden voor andere meningen
Snoevie schreef:dat ben ik met je eens,maar wat mij het meest stoort is dat ze alleen maar worden aangeduid als gevaarlijke onbetrouwbare moordmachines.
je scheert toch ook niet mensen over een kam.
idd ervaren mensen schaffen een hond met fci stamboom aan
slimmerik schreef:Snoevie schreef:enne slimmerik je onderschrift is oud hoor
En dát mét smiley. Nee hoor. Zoiets blijft up to date.
Afschuwelijk griebels wat er met die honden gebeurd. Pfff zo zou je ze vrij geven. Dan rijst het helemaal de pan uit.
katiavl schreef:er worden er wel gefokt op vechthond zijnde, vertellen ze ook duidelijk in de docu wanneer ze het over agressie hebben
meissielief schreef:pluck en waarom heb jij een hekel aan zulk soort honden?
ThePast03 schreef:meissielief schreef:pluck en waarom heb jij een hekel aan zulk soort honden?
Waar in vredesnaam haal jij vandaan dat ik een hekel heb aan zulk soort honden, dit is pure stemmingmakerij.
Ik heb er een hekel aan als dit soort honden in handen komt van criminelen (mensen die verboden honden aanschaffen en risico's nemen met hondenlevens, mensen zonder voldoende ervaring en verantwoording....
Snoevie schreef:denk niet dat ze er een hekel aan heeft
laten we zo zeggen ik denk dat we met zijn allen vinden dat niet de wet aangepakt moet worden maar de mensen die het overtreden
NoGo schreef:@[*olduser*] moet hier toch wel even op reageren (en nee heb niet het hele topic gelezen en ja er zullen vast wel meer mensen zijn die het gezegd hebben) maar een familielid van mij heeft niet al te lange tijd geleden een jonge hond ongeveer 2 jaar oud gevonden(in de duinen).
Deze hond heeft geen papieren maar moet wel afgemaakt worden omdat het het verkeerde uiterlijk pitt-bull achtig heeft.
Zijn deze mensen dan criminelen omdat ze een verkeerde hond hebben en er met veel liefde voor zorgen (en er alles aan hebben gedaan om de eigenaar de vinden) ook al is het een verboden hond???(hond doet overigens geen vlieg kwaad ze hebben hem al 3 maanden......)
even wat aan me spraak gedaan me nl is niet al te best
meissielief schreef:stel dat ze de wet aanpassen honden krijgen een agrssietest en bazen krijgen ook een test en de honden mogen blijven in Nederland hoe staan jullie daar tegenover?