Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:39

Mooie krabpalen ook :j
Ik ga mijn oude kinderkeuken ruilen tegen een krabpaal :)

1480

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 22:43

Kaygee schreef:
Eigenlijk moet je dan geen enkele kat nemen :+

Leuke foto's mm! Gaat wel goedgekomen met die 2.

Zal even een foto uppen van onze 2 etters waarbij het ook de goede kant op gaat.

[ Afbeelding ]

Ahh wat schattig!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 09:00

Geweldige foto Limoen! Echt zo'n droge blik ;)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 14:44

@ Muzefee: Zag dat jullie hem al met 10 weken hadden? Waarom? Heeft hij wel een stamboom?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:10

Toch best een uitdaging: verjaardagsslingers ophangen in gezelschap van twee Stippels :')

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:46

:=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:03

Ja lach jij maar, met je terror-Isa :P

Maliki en Chico vinden elkaar steeds meer; hij is u bijna 2 weken hier en ze zijn echt al een Paar dagen met elkaar aan het spelen. Uitdagen, tikkertje spelen, worstelen en racen :D
Meestal springt Maliki bovenop Chico - een soort van dekpositie (homo's :') ) en Chico ligt dan een poosje zo van: :roll: en daarna pakt hij Maliki terug of Maliki gaat over op het grondig likken van Chico's kop :Y)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 14:14

Dat vraagt om beeld, MM :D .

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:01

Zodra ze dat tijdens daglicht gaan doen, maak ik foto's ;)
Chico blijft nu overdag meestal boven, soms tegen de avond komt hij wel naar beneden als de kinderen nog op zijn. Maar echt zo vrij gespeeld wordt er dan nog niet ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:13

MamaMiesje schreef:
Ja lach jij maar, met je terror-Isa :P

Maliki en Chico vinden elkaar steeds meer; hij is u bijna 2 weken hier en ze zijn echt al een Paar dagen met elkaar aan het spelen. Uitdagen, tikkertje spelen, worstelen en racen :D
Meestal springt Maliki bovenop Chico - een soort van dekpositie (homo's :') ) en Chico ligt dan een poosje zo van: :roll: en daarna pakt hij Maliki terug of Maliki gaat over op het grondig likken van Chico's kop :Y)

t kan nog veel gekker, mn spaanse windhondje Jara, die rijdt af en toe op mn katten als die krols zijn :') En mn 1.5 jarige Dekkater voert totaal niets uit -O- Heb ik dat :+

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:24

Lila is een grote meid sinds gistermiddag... Krols voor de eerste keer! De mannen (geholpen) vinden het maar raar. Yoda rent voor haar weg, alleen Jinjo beet haar gister in haar nek, hield vast maar snapte verder ook niet (meer) wat hij moest :D
Al met al vind ik het meevallen en ze was ook best moe van al het gedoe in haar lijfje geloof ik... Vandaag ligt ze ook voornamelijk te tukken terwijl het normaal een ongeleid projectiel is.

Afbeelding

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:28

Haha, Yoko heeft nu haar eerste krolsheid van het jaar achter de rug en is veranderd in een ijskonijn :Y) . Ze is nu met recht de laatste drie dagen een eersteklas be-atch :D . Mijn vriend kan ze niet luchten of zien, ik kreeg al op mijn donder van haar en Poes Lee hoeft ook niet in de buurt te komen. Gelukkig kwam ze mij vanmorgen weer lief wakker maken toen de wekker ging dus laten we hopen dat de hormoontjes nu lekker weg zijn!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:34

Oke dan! Lila is veranderd in klitteband. Niet van je los te krijgen :D Als ik zie dat het weer zakt maak ik een afspraak bij de DA ;)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 17:43

Het is dus weer krols-tijd? Ben benieuwd of wij er dan snel achter komen of Olivia nu wel of neit gecastreerd is...

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:05

ik heb een kasteel was 50% korting met gratis verzenden op de agradi

Afbeelding

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:58

Stybba schreef:
Het is dus weer krols-tijd? Ben benieuwd of wij er dan snel achter komen of Olivia nu wel of neit gecastreerd is...

Dat spreken die poezemeisjes collectief af :D

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 19:58

@Charique, das een hele sjieke!!

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:38

ja he en maar 100 euro 2 meter hoog en 4 ligplaatsen en 6 zitplaatsen

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:41

@EeCee: dat vermoed ik wel ja... Hier gelukkig nog niks. De dierenarts had gezegd dat als we over een jaar nog niks hadden gemerkt dat we er van uit konden gaan dat ze gecastreerd zou zijn. Een jaar := Nog maar 11,5 maanden wachten dan :P

@Charique: die blik ook: eindelijk heeft mijn personeel door dat ik een koningkijke kat ben en hebben ze mij een kasteel gebouwd :')

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 20:54

Komt ze uit t asiel stybba? Wij castreerden die namelijk altijd op de zij.
Je zou kunnen overwegen om gewoon op de buik een stukje te laten scheren, zien ze een litteken dam is ze gedaan anders niet. Alle katten die wij via t asiel in opname hadden deden we altijd zo. Sommigen hadden mazzel en waren al gedaan, anderen gingen dan op hun zij voor operatie.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:04

Ja ze komt uit het asiel, maar daar zat ze pas 2 weken. Ze werd geschat op ongeveer 5 jaar, en geen idee wat haar achtergrond is. Daar konden ze ook niet zeggen of ze gecastreerd was of niet.
Op haar buik is geen litteken te zien, het is daar het al helemaal kaal omdat ze haar pootje hebben geamputeerd. De dierenarts dacht dat het litteken ook eventueel hoger kan zitten of eventueel op haar andere zij (een is kaal i.v.m. operatie).
Ach we zien het van zelf. Ik zou het wel vervelend vinden, allereerst omdat ik het maar niks vind dat ze onder narcose gaat en alweer geopereerd zou moeten worden en ten tweede omdat ik me zo onrustig voel als ik ze bij de dierenarts achterlaat... Ben wat dat betreft net een ongeruste moeder :P

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:16

Hier nog een ongeruste moeder hoor, t zijn echt m'n kindjes ;-)
Ze moeten binnenkort een weekje in t pension bij t asiel, zie d'r nu al tegenop mja wil ondertussen zelf ook wel graag een weekje weg.
Hoop voor je dat ze al gedaan is, maar zo te horen vrees ik t ergste voor je..

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:35

Ik buig ook regelmatig voor hem :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:09

Is het eigenlijk normaal dat een kat zoveel geeuwt?

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:59

@WillemYntJee: Pension zou ik niet zo snel doen, maar dat is én mijn persoonlijke keuze (durf ze niet zomaar ergens achter te laten) én we hebben hier genoeg mensen in de buurt wonen die het geen probleem vinden om voor de katten te zorgen als we weg zijn. Mijn zusje is daarin al helemaal ideaal, die zit hier dan gewoon elke avond lekker tv te kijken met de katjes. :D

@Charique: zoals het hoort :j

@purny: zoveel als wat?