Als gekken springen ze rond als ik ook maar een fiets pak vinden ze zo leuk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Leuke is dat je nu veel meer handvatten hebt en dus dingen sneller oppikt en het trainen dus heel anders gaat. Van elke pup leer je weer dat is het leuke aan het africhten
Seven schreef:Ja dat is vaak zo
Mensen geven me altijd commentaar dat ik binnen enkele rust wil, dus honden op hun plaatst en gewoon liggen geen gewandel of gedoe enkel rust. Maar sinds ik daar 8 kaar geleden mee ben begonnen heb ik zulke fijne honden, ze snappen dat rust ook moet zijn kalm in elke situatie als ik vraag om rust en staan er als ik actie vraag heerlijk
Nu is het wel zo dat ze hij ons natuurlijk heel erg veel beweging hebben en zo druk mogen doen als ze willen buiten maar zelfs daar hebben ze zelf de rust ingevoerd
love_western schreef:Seven schreef:Leuke is dat je nu veel meer handvatten hebt en dus dingen sneller oppikt en het trainen dus heel anders gaat. Van elke pup leer je weer dat is het leuke aan het africhten
Oh dat zeker. Maar bedoel ik als ik duidelijk verschil merk tussen pup en Djang. Omdat pup bij mij in zal wonen. Nu is geen enkele hond te vergelijken. Maar toch nieuwsgierig.
En weet zeker dat ik sommige fouten niet weer ga maken. En zit nu gelijk op een goede club.