Die van jou zien er ook gewoon echt heel mannelijk uit. En die van mij zijn juist heel fijntjes, heel vrouwelijk.
Ze zijn ook wel iets ouder dan die van jouw, Bellatrix Maar moet zeggen Koper kan zich soms wel als een wijf gedragen, was/is echt een Dramaqueen.Maar qua bouw ja, dat zijn echt venten/kerels.
Ja, ze zijn wat ouder. Maar ze zijn ook gewoon echt groot en katers bij dat ras worden altijd wel behoorlijk groot.Farrah nog deze ochtend.
Koper is zelfs groter dan Nero, maar dat waren ze met 3 maanden toen ook.Was echt een kop verschil.Kwam nog een babyfoto tegen, vorig jaar September (6 of 7 maanden oud)
Ook mooie foto. Moet ze hier ook weer op de foto zetten maar nog geen tijd gehad. Als kantoorkamer af is heb ik een gave achtergrond om te gebruiken. 26 oktober gaan we naar show in Rotterdam. Elani gaat mee haar vader en nog 4 familieleden gaan mee.
Bellatrix schreef:Rotterdam is mij te ver, kom je ook wel eens richting het midden van het land?Ja wel al showen we niet zo heel veel meer.
Leuk he dat potenknuffelen, Chester is daar kampioen in. Ze genieten hier van de nazomer in de veranda.Chester wilde liever kroelen, dan op de foto.
Hier hebben ze net gegeten, ik had een blikje met beef maar dat moest Tail ook niet dus ze hebben van eten gewisseld.
Hier mijn gestresste ( not) hotelkatEn vandaag op showIk heb een proefbox met diverse gevriesdroogde hapjes gekocht. Denk dat die zo op zal zijn