Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Je noemt het wel ontvreemden en ontvoeren, dus dat is dezelfde betekenis als stelen.
Ik vind dat het handelen van het asiel absoluut geen schoonheidsprijs verdiend, maar zelf ben je ook nalatig geweest.
Ik vind het dan ook niet erg netjes van je dat je de schuld volledig op het asiel af schuift.
Cayenne schreef:Je noemt het wel ontvreemden en ontvoeren, dus dat is dezelfde betekenis als stelen.
Ik vind dat het handelen van het asiel absoluut geen schoonheidsprijs verdiend, maar zelf ben je ook nalatig geweest.
Ik vind het dan ook niet erg netjes van je dat je de schuld volledig op het asiel af schuift.
Cayenne schreef:Uit het woordenboek:
ONTVREEMDEN
1) Achterhouden 2) Achteroverdrukken 3) Gappen 4) Heimelijk wegnemen 5) Inpikken 6) Jatten 7) Ontstelen 8) Pikken 9) Roven 10) Stelen 11) Verdonkeremanen 12) Verduisteren 13) Vervreemden 14) Wegfutselen 15) Wegkapen 16) Wegnemen 17) Wegpikken.
Alane schreef:Cayenne schreef:Uit het woordenboek:
ONTVREEMDEN
1) Achterhouden 2) Achteroverdrukken 3) Gappen 4) Heimelijk wegnemen 5) Inpikken 6) Jatten 7) Ontstelen 8) Pikken 9) Roven 10) Stelen 11) Verdonkeremanen 12) Verduisteren 13) Vervreemden 14) Wegfutselen 15) Wegkapen 16) Wegnemen 17) Wegpikken.
Wil je nu een sticker?![]()
Heul knap gevonden... ik ben trots op je = virtuele sticker
Cayenne schreef:stickerdeler schreef:Wil je nu een sticker?![]()
Dank je*plakt sticker op voorhoofd*
Offtopic: wat zijn er trouwens nog veel mensen wakker op dit bizarre tijdstip.
Ik dacht dat ik de enige was met slaapproblemen
Haarbal schreef:Mag ik ook een sticker voor het op mijn handjes zitten en niet teveel reageren in dit topic?Want we gaan heerlijk rond in cirkels (we cirkelen rond het putje van WEER een slotje, als ik sommige reacties zo lees) en agree to disagree lijkt me een hele goeie.
Vind trouwens wel, dat als we toch kinderachtig bezig zijn, het asiel geen sticker verdient!
Cayenne schreef:Alane schreef:
Wil je nu een sticker?![]()
Dank je*plakt sticker op voorhoofd*
Offtopic: wat zijn er trouwens nog veel mensen wakker op dit bizarre tijdstip.
Ik dacht dat ik de enige was met slaapproblemen
upendo schreef:
Goed bezig Alane! Ik plak hem morgen op mijn voorhoofd, anders heb ik een witte stip op mijn hoofd. In Aruba schijnt de zon wat harder dan in Nederland.![]()
Maar, terugkomend op mijn oneliner, de kat is in zekere zin wel ontvreemd. Zonder informatie over een mogelijke eigenaar gevoerd en meegenomen, niet teruggegeven toen de eigenaar/nieuwe eigenaar aangaf de kat terug te willen, dat is achterhouden.
Ik ben wel benieuwd voor mijn eigen beeldvorming of er eerst contact is gelegd met de contactpersoon van de chip of dat er eerst contact is opgenomen met jou, Dorine.
Linksom of rechtsom rammelt het daar namelijk. Als ze wisten dat de kat niet op jouw naam stonden hadden ze hem überhaupt niet aan mogen bieden en als ze het niet wisten stond jouw naam op de chip en is het verhaal over de oude eigenaresse dus een bij elkaar geschraapt verhaal..
Dorine92 schreef:Zeker wil ik hem ophalen maar ik wil niet betalen voor het ontvoeren van mijn kat
Cayenne schreef:Dat had ik eigenlijk ook niet verwacht.
Wat jammer, vooral voor de kat. Dat is echt de grootste verliezer in dit verhaal.
Fenrir schreef:Cayenne schreef:Dat had ik eigenlijk ook niet verwacht.
Wat jammer, vooral voor de kat. Dat is echt de grootste verliezer in dit verhaal.
Grappig dat je dit niet verwacht had. Dit zag je toch juist van mijlenver aankomen? De hele houding van TS heeft hoogstwaarschijnlijk een hoop bijgedragen aan het feit dat de kat nog niet terug is (en misschien ook nooit meer terug komt).
Volgens mij gaat het al tijden niet meer om die kat maar om een principekwestie.