Vermaken ze zich ook zelf of liggen ze altijd bij je/je speelt met ze? Liggen ze ook wel eens een tijd gewoon te slapen ergens?
Siggislief
Geplaatst: 10-09-25 17:00
Bellatrix schreef:
Vermaken ze zich ook zelf of liggen ze altijd bij je/je speelt met ze? Liggen ze ook wel eens een tijd gewoon te slapen ergens?
Zich zelf vermaken heb ik ze nog nooit echt zien doen, alleen wanneer ze dicht bij zijn ergens in de huiskamer.
En vaak als ik boven zit dan liggen zij beneden te slapen, maar heel soms kiezen ze of beiden of apart van elkaar dat er 1 boven komt liggen.
Maar bij Koper is het dan miauwen tot dat ie aandacht krijgt, en als je denkt oh geef hem nu aandacht dan sneakt ie tijdens het 'knuffelen' van zijn plekje af en gaat op mijn bureau stoel liggen.
Elani kruipt onder haar dekentje in de reismand en gaat liggen slapen Nishi ligt eraan waar we heen gaan. Korte stukken miepert ze wel lange stukken gaat ze ook slapen. Lanah piept alleen en Kito komt zelden buiten huis maar hij haat het. Hij stresst dan heel erg.
Marcella
Geplaatst: 10-09-25 19:14
Het is hier altijd heel gezellig of het nu naar de kater is of dierenarts.
Phoebe heeft een hele schelle mauw die ze niet afmaakt Dus die stopt half verwege ergens bij de mauw.
Ze was wel heel knuffelig net, kwam in mijn nek liggen en zelfs even trappelen met de voorpoot.
Siggislief
Geplaatst: 10-09-25 20:59
Ik lag net heerlijk in bad, en beide heren kwamen er bij liggen. Koper bij mijn hoofd op de handdoek, en Nero lag op de grond op een handdoekje.
Een van de 2 komt er altijd graag bij liggen, alleen de badkamer uit krijgen duurt wel wat langer.. want ze zijn heel nieuwsgierig naar het water waar dat naar toe gaat.
Faylinn past goed bij de bank.. bijna dezelfde kleur.
Koper is vanavond bij mij op schoot komen liggen toen ik even op bed was gaan liggen. Was na het werk en boodschappen doen bekaf, en kwam ook door de medicatie die ik gehad heb.
Hij was op mijn zij gaan zitten, maar gleed wat uit dus ik heb hem opgevangen dus hij heeft even heerlijk op schoot gelegen en deels op mijn arm.
Maar!! Dit is een nieuwe kliniek (ivm verhuizing) en wat een fijne arts! Dacht goed mee, de problemen bij Fudge zijn voor 99% stress-gerelateerd. De vorige keren is de novacam te kort gegeven, dat moet echt voor 3 weken nu (2 weken volle dosis, daarna halveren). Verder doen we alles goed qua management, dus dat is fijn. Gelukkig was het nu ook nog niet weer zo erg als eerder, zijn er op tijd bij.
Fudge was zijn dappere, gezellige zelf. Iedereen was fan van ‘m
Ahhhh mini koper, wat een schatje! Hij is nu ook prachtig trouwens!
Zag nog een kleine knapperd op schoot liggen, heerlijk! Hier zijn het vooral " in je buurt katten".
Zag ook nog 2 knapperds die te groot waren geworden voor een reismandje.
Nog bedankt voor de almo tip! Is makkelijker even langs de pets Place te lopen dan bij bitiba te bestellen als ik het snel nodig heb.
Op het moment eten ze hier 2x per dag natvoer in de hoop dat Fientje nog wat aankomt. Dikkie is een brokjes poes, die komt echt nooit voor natvoer en zelfs Charley komt nu maar af en toe kijken haha. Fien doet er wel een moord voor
Kijk dit knappe koppie nou ( Moet haar nog borstelen)