Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en nadat de kinderen in bed lagen, liet hij zich vrij eenvoudig door mij onder het bed uit praten. Hij had natuurlijk honger en dorst en ook wel zin aan een rondje op de bak, maar Maliki was er natuurlijk ook
Tot ik ging spelen met een touwtje, toen was ie het ff vergeten. Maliki had zoiets van:
Ik kijk toch alleen maar?
maar kon het dan ook weer niet laten om een beetje te sarren en dichterbij te komen.
en ging drinken, eten en op de bak - al brommend en grommend natuurlijk, maar hij liet zich er niet van weerhouden
. Is wel een beetje uitzonderlijk hoor, deze situatie!
Dus dat gaat ook steeds beter. Ik heb ook steeds meer het idee dat het grommen van Beau meer een attitude is

.

EsmeeBlom schreef:Hi![]()
Ik zie dit topic elke keer langskomen en wat een gave katten hebben jullie!
Wij hebben sinds kerst ook een kleine boef erbij, Jack een Brits Korthaar x Maine Coon:
[ Afbeelding ]
En ondertussen is hij alweer wat groter geworden, maar dit zit nog steeds lekker.
[ Afbeelding ]
Hij gaat regelmatig mee naar mijn ouders, en de kat van mijn ouders (11 jaar) accepteert hem wel redelijk zolang hij geen toenadering zoekt.
Ik ook
.
.
. Hier is het naar Afrojack geworden

Maar hij denkt daar hoorbaar anders over

(heb hem wel even terug gedrukt voor de foto hoor :p) Mijn stalhouder laat ze gewoon zitten en de paarden weten niet beter. Katten springen er zelf wel een keer af
Joolien schreef:eroslover schreef:Hallo wij zijn ons aan het orienteren om een kitten te nemen. Wij wonen op een ruim appartement, dus het wordt een binnenkat. Warschijnlijk britse korthaar of een leukenkruising. Lijkt me leuk om hier mee te lezen.
SpannendSucces met zoeken.