Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:57

Hij speelt niet graag. :=

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:07

@nayomie, ik doe nu dierverzorgings opleiding. maar volgens mij heet dat gestoord gedrag. of steriotiep gedrag, zou je even moeten opzoeken onder welke het valt. maar ik beide gevallen hoord het in ieder geval niet. dus afleiden of even, tijdelijk iets wat ze gebruikt bij der rondje even weghalen of verplaatsen?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:08

ja grappig dat hoofd van de gootsteenkat, en een fonteinkat zag ik ook

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:22

Witch de kleinste zit vaak bij mij als ik op de wc zit en dan moet ik propjes gooien , die gaat ze halen en of ze gooit ze in haar waterbar , erg fijn, of ik moet nog een paar keer gooien of paiertjes door de deur heen , ook erg leuk. douchen vind ze niks. maar ze zat ook eens uit de wc te drinken.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:43

Oooh Isa is grooooot geworden Plien :j

Hier hebben Jut & Jul enige ..ehh..discussie over wie nou het stoerste is.
Ik zeg het natuurlijk niet hardop tegen ze, maar feitelijk zijn het allebei helden op sokken :')
Chico had zich de hele dag onder ons bed verschanst (still not a fan of children and their friends :') ) en nadat de kinderen in bed lagen, liet hij zich vrij eenvoudig door mij onder het bed uit praten. Hij had natuurlijk honger en dorst en ook wel zin aan een rondje op de bak, maar Maliki was er natuurlijk ook :Y)
Nou grommen en mauwen zeg _O- Tot ik ging spelen met een touwtje, toen was ie het ff vergeten. Maliki had zoiets van: :? Ik kijk toch alleen maar? >;) maar kon het dan ook weer niet laten om een beetje te sarren en dichterbij te komen. }>
Maar goed, Chico vond uiteindelijk dat hij wel gewonnen had ~~}> en ging drinken, eten en op de bak - al brommend en grommend natuurlijk, maar hij liet zich er niet van weerhouden :=
Het zal nog wel even duren, maar het gaat wel goedkomen :j

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:34

Percyleen; wat ontzettend lief! Dat heb ik nou nog nooit gezien.

Die oude van mijn ouders was 20 toen er een kitten bijkwam. Nu moet ik zeggen dat die kat altijd al sociaal is geweest (volgens mij denkt ie dat hij een hond is gezien hij met honden in huis is opgegroeid) en we hadden de afspraak dat als het echt niet ging het kitten weer bij mij kwam. Die oude van mijn ouders is helemaal opgeleefd! Hij is actiever, een stuk afgevallen en zit lekkerder in zijn vacht. Heeft ongeveer 3 weken geduurd totdat ze samen op het kussen sliepen <3 . Is wel een beetje uitzonderlijk hoor, deze situatie!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:59

Idd het duurt vaak maanden voordat ze het een beetje met elkaar kunnen vinden. Vanmorgen zag ik ze hier uit hetzelfde bakje eten :j Dus dat gaat ook steeds beter. Ik heb ook steeds meer het idee dat het grommen van Beau meer een attitude is :+
Ik kan haar nu ook makkelijker overhalen om bij me te komen als Jack ook in de buurt is. Die doet echt helemaal niks, maar Beau wil niks vanhem hebben.
Ik denk trouwens ook dat het nu al een stuk beter was gegaan als Jack niet al die bezoekjes aan de DA had gehad. Toen hadden we echt een duidelijke terugval in de acceptatie..........

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:52

Hi :wave:
Ik zie dit topic elke keer langskomen en wat een gave katten hebben jullie!

Wij hebben sinds kerst ook een kleine boef erbij, Jack een Brits Korthaar x Maine Coon:
Afbeelding

En ondertussen is hij alweer wat groter geworden, maar dit zit nog steeds lekker ;).
Afbeelding

Hij gaat regelmatig mee naar mijn ouders, en de kat van mijn ouders (11 jaar) accepteert hem wel redelijk zolang hij geen toenadering zoekt.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:13

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH <3 <3

Hier mochten de katten elkaar binnen een paar uur al.

Misschien omdat ik klein woon, ze komen elkaar hier contstant tegen ook natuurlijk. Ze kunnen hier niet naar boven enzo.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:14

Waat leuk dat je hem regelmatig mee neeemt!

Mijn haarbal Zsa-Zsa is ook gewend met mij op pad te gaan. Ligt ie los in de auto op de bijrijdersstoel en dan gaan we naar mijn moeder of een vriendin. Vind ie leuk. :))

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:35

Oh Jack is schattig!!! <3

Ik vind die Bengalen ook ontzettend mooi! :wow:

Dan is mijn Sarabi maar een doodgewone HTK-poes. Wel 1 met (c)attitude en chinese gebruiksaanwijzing. Gek op dozen (om lekker in te zitten) en kattenmelk of zalm. Ik heb haar via marktplaats gevonden en voor het wereldbedrag van € 5,- mocht ik haar meenemen. Ondertussen is ze alweer bijna 9 jaar oud!

Afbeelding

Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:49

EsmeeBlom schreef:
Hi :wave:
Ik zie dit topic elke keer langskomen en wat een gave katten hebben jullie!

Wij hebben sinds kerst ook een kleine boef erbij, Jack een Brits Korthaar x Maine Coon:
[ Afbeelding ]

En ondertussen is hij alweer wat groter geworden, maar dit zit nog steeds lekker ;).
[ Afbeelding ]

Hij gaat regelmatig mee naar mijn ouders, en de kat van mijn ouders (11 jaar) accepteert hem wel redelijk zolang hij geen toenadering zoekt.

Oh jij hebt ook een Jack *\o/* Ik ook :j
Vernoemd naar Jack Sparrow omdat ie een tijdje 1 oogje dicht had door niesziekte (hij heette eerste Karel)
Die van mij is ook een kruizing britse korthaar x ??? (HTK denk ik )

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:51

Dat durf ik nog niet Chaos, hij gaat wel in het mandje of op schoot als we met zijn tweeën zijn. Probeert hij zich onderweg door de tralies naar buiten de bijten al luid schreeuwend :').
Ik vind het wel handig als hij overal mee heen kan, de kat van mijn ouders kwijnde bijvoorbeeld met vakanties in het pension helemaal weg. Als het nu ooit nodig is kan hij mooi naar mijn ouders of pension.

En sunshine80, de kat in de wasmand ben ik ook zeer bekend mee :)).

Bij mijn ouders gaat het voornamelijk zo, Jack speelt en Tara kijkt toe.
http://i1085.photobucket.com/albums/j43 ... 662a85.jpg

SAKKIA: toevallig :D. Hier is het naar Afrojack geworden :Y)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:55

Jack, probeert onder de deur door te spelen met Beau.......
Beau vindt het allemaal wel best en doet daar meestal niet aan mee :+

Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 12:56

Hij staat op de kop, krijg het ook niet anders :+

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:49

Wat een geweldige foto's zie ik weer voorbij komen! Echt té schattig!

Alle poezels nog gezond bij iedereen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:55

Nou ja je ziet bij die van mij nog steeds een gipspoot. Nog tot 11 februari en dan mag ie weer een dagje slapen bij de DA

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:58

Ik had gisteren gezegd dat ik nog foto's zou plaatsen van die 7 kittens die we vorig jaar hadden..
Helaas kon niet alles goedgaan, en is er ééntje doodgeboren, die zoals ik toen kon zien zwart-oranje kleur was.

Afbeelding
Afbeelding

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:06

Dat is balen SAKKIA, hij red zich er aardig mee zie ik met spelen :)).

Schattig die kittens!! Moeders is ook erg mooi.

Iemand nog tips om de kat uit de gordijnen te houden :+ ? Ik heb de plantenspuit al geprobeerd maar zodra ik die pak is hij al weg, om 2 seconden later weer anderhalve meter hoog te hangen :Y)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 14:09

Ja hoor hij kan er alles mee. Het enige wat hij niet meer kan is op het aanrecht springen, wat ik natuurlijk heel erg fijn vind :j Maar hij denkt daar hoorbaar anders over :+
Hij gaat nu enkel tegen de kastjes of mijn been staan, of als er een la open staan, daar met zijn voorpoten aan hangen.
Maar goed hij mag eigenlijk neit springen, maar met een kat van 8 maanden die wel mag lopen is dat bijna niet te doen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:21

Esmee, wat cute! *smelt*
Wat is dat kleine grut toch altijd aandoenlijk hea?

Hier een update van de dames rus, ze beginnen echt dik te worden en slapen erg veel. Xena is volgende week uitgerekend!

Saampjes slapen:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/394867_398929573534087_131885307_n.jpg

Slapen in het zonnetje:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/230482_398929580200753_912529415_n.jpg

Dik buikje!
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/313774_398929633534081_1879926254_n.jpg

En eten dat ze doen! Babies hebben honger :)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/58233_398929630200748_989493179_n.jpg

Nog heel eventjes en dan kan ik kitten foto's plaatsen :)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:57

Wat een schatje Esmee! <3

De katten bij ons op stal vinden het heerlijk om op de paarden te slapen, op die foto wou die er ook eigenlijk op springen vanuit mijn armen alleen gleed ie toen achter de deken :+ (heb hem wel even terug gedrukt voor de foto hoor :p) Mijn stalhouder laat ze gewoon zitten en de paarden weten niet beter. Katten springen er zelf wel een keer af :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:13

Hallo wij zijn ons aan het orienteren om een kitten te nemen. Wij wonen op een ruim appartement, dus het wordt een binnenkat. Warschijnlijk britse korthaar of een leukenkruising. Lijkt me leuk om hier mee te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:19

eroslover schreef:
Hallo wij zijn ons aan het orienteren om een kitten te nemen. Wij wonen op een ruim appartement, dus het wordt een binnenkat. Warschijnlijk britse korthaar of een leukenkruising. Lijkt me leuk om hier mee te lezen.

Spannend :) Succes met zoeken.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 18:34

Joolien schreef:
eroslover schreef:

Spannend :) Succes met zoeken.

Bedankt, als een van jullie iets weten mag je me een pb sturen. Nu kijk ik voornamelijk op mp maar daar vind ik nu niet echt wat op staan of echt 100 km verderop.