Nouja, dwars was het niet eens. Met de af was het gewoon pech dat ik mijn voet onder hem vandaan moest trekken en de af met afleiding zal hij wel raar gevonden hebben door mijn spanning.
Dat had ik ook verwacht trouwens, dat hij ging bijten/dwingen om een beloning te krijgen, maar helemaal niet haha
Mijn dober laat ik wel eens wat appèl lopen met de jeugd op onze club als ik er maar bij sta gaat dat prima Verder geef ik geen hond uit handen, een ervaren trainer heeft ook een harde dobber aan assad die hapt graag in het volgen bij vreemden zeker als ze denken hem wel even aan te pakken. Op een eerdere club wou iemand me wel even helpen met een probleem want hij moest het gewoon even leren nou doe je ding zei ik. Die kwam niet meer uit het verstek dat was wel even grappig maar ik wist dat hij dat zou doen bij iemand die denkt het wel even te doen
Hoe kijken jullie tegen een ruiling aan? Hond die al deels opgeleid is tegenover een groene hond?
Sonja_vR
Geplaatst: 30-06-15 16:00
Ligt er aan wat je doelen zijn en of je het kunt... Hier blijvend de beesten die ik in huis haal tot ze gaan hemelen of er moet echt iets zijn waardoor het dier gewoon echt niet op zijn plek is en bij een ander wel... Maar ik wil zelfs al geen teef onder fokkersvoorwaarden... als het van ons is , is het van ons en maken wij alle beslissingen, niet de fokker
Maar ik ken het wel uit mijn omgeving en als de beestjes gewoon bij hun nieuwe eigenaars goed op hun plek zijn... why not
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 30-06-15 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb een hele korte zomerstop gehouden. Vanavond heen geweest. En de zin/plezier is helemaal terug.
Was laatste tijd vooral veel aan het twijfelen over mijzelf. Vond mijzelf niet goed genoeg etc.
Maar vanavond hebben ze mij kunnen overtuigen dat ik juist goed op weg ben. En gewoon een topteam ben, met djang. En al vzh klaar zijn. Is alleen wachten op de rest. En dan van najaar examen doen.
Van winter even flink oefenen met apporteren en dan is hij ook klaar voor ipo.
Klinkt goed love_western! Fijn dat plezier weer helemaal terug is.
Ik ben thuis begonnen met dingen doen. Apporteren gaat steeds beter, laat haar nu wisselend om commando links en rechts lopen gaat eigenlijk hartstikke goed. Wil binnenkort het fietsen weer op gaan pakken
Ik sta op de wachtlijst voor een pup. Nestherhaling. Dus word volle broer of zus van Djang
MyWishMax
Geplaatst: 16-07-15 15:17
Leuk! Ga je daar ook mee trainen LW? Dat is wel pittig dan
Anoniem
Geplaatst: 16-07-15 15:26
MyWishMax schreef:
Ga je daar ook mee trainen LW?
Ja, daarom wou ik graag pup uit deze combinatie. En hopen dat ze net goed uitpakken als het b nest.
En ik ben ontiegelijk grote fan van de vader van Djang.
Wilawander
Geplaatst: 16-07-15 15:31
Leuk een pup erbij!!
Hier druk aan het trainen. We gaan in 3 weken op trainingskamp en aansluitend examen. Ik doe de VZH met Nica en mijn man IPO3 met Aylah. Hebben er zin in. Zaterdag eerst naar een pakwerkercursus voor mijn man waar alle hondjes ook aan het werk mogen.
Tussendoor train ik af en toe nog even met Max mijn oude trainingsmaatje van 11 jaar oud.