Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rosslover schreef:mijn hok(ken) zijn vandaag enorm uitgebreid
ik heb nu aan elkaar vast 3 hokken
waarvan 1 klein hok met radje en houten huisje, een hok met een zelfgemaakt matje, voerbakje, radje en hamsterbroodje en een enorm hok met zelfgemaakt matje, bruggetje, voerbakje, radje en huisje.
XLeandrosX schreef:Hallo Allemaal,
Even een update over Flut. Flut is nu vanaf 28 december bij ons en heeft zijn plekkie bij mijn zoon op de slaapkamer verruilt voor een plaats in de woonkamer.
Ik ben geen hamsterervaringsdeskundige en heb wat twijfels. Ik heb echt wel de hele site van dehamster.nl doorgelezen maar toch even wat vraagjes aan jullie.
Flut is nu een weekje bij ons en ik wil beginnen met tam maken. Echter zodra ik met mijn hand in de kooi kom, vlucht hij zijn buis in en blijft daar de rest van de avond zitten. Is het zielig om tijdelijk zijn buis weg te halen? Hoe hebben jullie het tam maken aangepakt?
Hij eet goed, is actief maar is ook een vreselijke traliebijter. Zodra hij zijn huisje uit komt 's avonds kruipt hij in zijn vaste hoekje en maakt een partij herrie, ongelooflijk. Alsof hij de stalen tralies doorknaagt. Ik ga vandaag op zoek naar wilgentakken om die in het hok te leggen, ik leg ze dan in die hoek in de hoop hij de takken gaat bewerken in plaats van de tralies.
Nog meer tips voor een beginnende hamster liefhebber?