Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_evii_ schreef:ik woon op het platteland dus hier heb je er zowiezo al meer last van. Laatst hadden we er 1 gevangen van bijna 17 cm doorsnee!! echt ziekelijk groot! En je komt je hier ook overal tegen, ik in de badkamer naast je bed, verzin t maar! ik hoop ook dat deze spinnetijd snel over is.
colunder schreef:er zat bij ons gisteren een hele grote in het bad.
ik vind ze echt vereselijken durf ze echt niet met een glas ofzo te pakken en mijn man zit in het buitenland.
dus eigenlijk was ik blij dat hij in het bad zat, nukon ik hem met de douche, op de harde stand weg spoelen.
dit lukte niet heel snel, het beest rende een paar keer onder de straal uit.
ik kreeg er echt de kriebels van toen hij eindelijk in het putje verdwenen was nog een tijdje na staan spuiten en toen de stop erop omdat ik anders bang ben dat hij er toch weer uit kruipt.
gelukkig wordt het bad hier niet veel gebruikt( we hebben een aparte douche), want ik haal voorlopig de stop er niet uit!!!
Cayenne schreef:Mijn hooiwagens in huis hangen anders wel degelijk in een webje hoor. Hoe komen ze daar dan aan?
Biebz95 schreef:
Nouks schreef:Ieuw spinnen ja... Ik weet echt nooit wat ik met die beesten aan moet, je hebt van die hele grote snelle dikke zwarte spinnen, die zijn ECHT heel eng. Verder, als ze op de grond zitten en ik kan het voor elkaar krijgen, dan zet ik meestal iets (glas, potje) er overheen. Want ik vind dood maken sielugh en eng maar ik durf ze ook niet dood te maken en ik durf ze ook niet naar buiten te doen...
Ik heb hier ook nog ergens een kakkerlak zitten die al minstens 3 maand onder een waxinelicht-potje zit....
RoxyVip schreef:Brrr... ik vind ze ook verschrikkelijk, maar Daf jij bent wel heel erg hoor!
Wij hebben nu zo'n ding waarmee je de spin vangt en m zo buiten kunt zetten. Is wel eng om dat ding eroverheen te zetten, maar ik moet zeggen dat het echt een uitkomst is! Naja, voor de spinnen binnen dan!
Je zet m eroverheen, drukt de stang naar beneden en dan zit ie gevangen, kan zo gauw geen plaatje vinden. Maar als jullie erg benieuwd zijn wil ik er wel een foto van maken hoor
Cayenne schreef:http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/306 ... rland.html
Waren het niet deze? (staat geen foto bij, don't worry)
RoxyVip schreef:Brrr... ik vind ze ook verschrikkelijk, maar Daf jij bent wel heel erg hoor!
Wij hebben nu zo'n ding waarmee je de spin vangt en m zo buiten kunt zetten. Is wel eng om dat ding eroverheen te zetten, maar ik moet zeggen dat het echt een uitkomst is! Naja, voor de spinnen binnen dan!
Je zet m eroverheen, drukt de stang naar beneden en dan zit ie gevangen, kan zo gauw geen plaatje vinden. Maar als jullie erg benieuwd zijn wil ik er wel een foto van maken hoor
bromfiets schreef:Cayenne schreef:http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/306 ... rland.html
Waren het niet deze? (staat geen foto bij, don't worry)
Bij deze staan wel foto'sVan die reuzenhooiwagens
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=2175
_xManadisx_ schreef:colunder schreef:er zat bij ons gisteren een hele grote in het bad.
ik vind ze echt vereselijken durf ze echt niet met een glas ofzo te pakken en mijn man zit in het buitenland.
dus eigenlijk was ik blij dat hij in het bad zat, nukon ik hem met de douche, op de harde stand weg spoelen.
dit lukte niet heel snel, het beest rende een paar keer onder de straal uit.
ik kreeg er echt de kriebels van toen hij eindelijk in het putje verdwenen was nog een tijdje na staan spuiten en toen de stop erop omdat ik anders bang ben dat hij er toch weer uit kruipt.
gelukkig wordt het bad hier niet veel gebruikt( we hebben een aparte douche), want ik haal voorlopig de stop er niet uit!!!
Ik wil je niet bang maken, maar je hebt heel veel kans dat als je de stop er weer uit haalt dat hij zo weer in de badkuip zit, want zonder stop zit ie er in een kwartier weer...