help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

Re: help ons AUB bobby te vinden - kat vermist, Reeshof (Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 22:07

Iris82 schreef:
De katten die opgehaald worden en vernietigd worden nog wel gecontroleerd op chip. En die had die van jou toch?

Anyways, ik zoek nog steeds mee. Bij iedere kat kijk ik extra. Vandaag alleen een zwarte en een zwart witte gezien.

ja Bobby is gechipt en heb vanmiddag het bevestigde antwoord gekregen dat het Bobby niet was deze had geen chip Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 22:14

berpie schreef:
O dat is goed nieuws Cyn.
En dit verdien je ook hoor, je bent zon lieverd en niet als maar waneer Bobby weer terug komt is zijn plekje altijd vrij.
Hier hoef je toch geen schuldgevoel over te hebben gekkie.
Krijgen we morgen fotoos te zien op paardenpraatjes van die kleine als je hem ophaalt.
Hoop dat die kleine meid zo een klein beetje haar verdriet los kan laten en gewoon lekker kan genieten van die kleine kitten.
Geniet ervan lieverd, dikke kus van B

hai Bar nou ik moet je zeggen dat ik echt alleen maar loop te huilen ik mis Bobby maar heb ook spanning voor morgen om Robby op te halen, Bobby is never nooit vervangbaar en is zijn plaatsje altijd vrij (ook al komt hij pas na 1 jaar terug) ik heb op dit moment echt een dubbel gevoel en moeten we morgen 2 uur rijden naar Robby, dat zal een zware rit worden Huilen

ik ga zo weer mn rondes doen en mocht hij ergens voor het raam zitten dan ga ik er echt dwars door heen Boos! en kom met Bobby onder mn armen er weer uit, ja de kleine meid snapt het niet en denk ik dat het voor haar helemaal het beste is dan kan ze zich storten op een nieuw schatje Knipoog maar ik BLIJF zoeken, ik zal niet eerder rusten voordat Bobby terug is Huilen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 22:16

Eponastable schreef:
Ow wat leuk... ik denk dat Bobby blij zal zijn met zijn vriendje!!!
Ik hoop dat je hem ergens tegenkomt!
Dan kom ik mee om de boel op stelten te zetten Haha!
Laat ons nog meegenieten é!
Enneuh laten we nog allemaal een kaarsje branden voor Bobby dat als hij vastzit, kan ontsnappen en recht naar jou toe komt!!

je bent dan van harte welkom maar ik denk dat als ik hem ergens binnen zie dat ik geen tijd heb om te bellen ik zal dan geheel gaan flippen en in alle staten zijn Hamer die mensen zullen zich dat dan nog lang heugen dat ze onze kat hebben gestolen Boos! ik beloof jullie morgen fotos van Robby Knipoog

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:23

marialva schreef:
berpie schreef:
O dat is goed nieuws Cyn.
En dit verdien je ook hoor, je bent zon lieverd en niet als maar waneer Bobby weer terug komt is zijn plekje altijd vrij.
Hier hoef je toch geen schuldgevoel over te hebben gekkie.
Krijgen we morgen fotoos te zien op paardenpraatjes van die kleine als je hem ophaalt.
Hoop dat die kleine meid zo een klein beetje haar verdriet los kan laten en gewoon lekker kan genieten van die kleine kitten.
Geniet ervan lieverd, dikke kus van B

hai Bar nou ik moet je zeggen dat ik echt alleen maar loop te huilen ik mis Bobby maar heb ook spanning voor morgen om Robby op te halen, Bobby is never nooit vervangbaar en is zijn plaatsje altijd vrij (ook al komt hij pas na 1 jaar terug) ik heb op dit moment echt een dubbel gevoel en moeten we morgen 2 uur rijden naar Robby, dat zal een zware rit worden Huilen

ik ga zo weer mn rondes doen en mocht hij ergens voor het raam zitten dan ga ik er echt dwars door heen Boos! en kom met Bobby onder mn armen er weer uit, ja de kleine meid snapt het niet en denk ik dat het voor haar helemaal het beste is dan kan ze zich storten op een nieuw schatje Knipoog maar ik BLIJF zoeken, ik zal niet eerder rusten voordat Bobby terug is Huilen

weet ik toch lieve schat, meisje toch
vind het zo erg voor je.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:36

Marialva, heb je ook al in poezenfora geschreven over de vermissing van Bobby? Wie weet...

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 08:25

Wat een schatje is Robby! Nu maar hopen dat Bobby snel terugkomt en kennis kan maken met zijn nieuwe vriendje!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 08:37

Zoolgangster schreef:
Marialva, heb je ook al in poezenfora geschreven over de vermissing van Bobby? Wie weet...

dank je wel je bent een schat, vanacht heeft weer niets opgeleverd
Huilen
@lotje02 ik hoop het ook zo , dan heeft hij echt een vriendje voor het leven Knipoog

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 09:32

Owh Verdrietig elke dag als ik wakker wordt ga ik eerst kijken of jij nog wat gepost heb en steeds hoop ik dat je bobby ergens gevonden hebt... maar toch weer niet... We blijven duimen voor je, Bobby komt gewoon terug, je moet er gewoon in blijven geloven en niet opgeven

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 09:36

nee ik geef nooit op Bobby blijft onze lieveling en zal ik niet eerder rusten voordat hij thuis is of (hard gezegd) tot er bewijs is dat hij dood is Huilen ik blijf trouw elke nacht 3 keer mn rondes doen ben in de 3 weken dat hij weg is 10 kilo afgevallen, maar dat is niet zo erg, we gaan vanmiddag Robby halen, ik heb echt de zenuwen die gieren echt door mn lijf, heb vanacht bijna niet geslapen.

tot vannavond dan kom ik hier Robby even voorstellen Knipoog

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 09:42

Nou veel suc6 straks met Robby ophalen, hoop dat het voor je dochtertje een beetje een troost is... Ben benieuwd naar foto's van Robby Haha!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:33

Aaah Robby is wel een leukerd.
Maar ik hoop dat Bobby snel weer thuis komt.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:45

Van moeder tot moeder: ik denk dat je en heel goede beslissing hebt genomen om een nieuw katje in huis te halen. Voor je kleine meid is dit echt heel goed!

van Poezenvrouw tot Poezenvrouw: echt vreselijk je kat zo kwijt te raken. Ik hoop dat ie terug komt!

Maareh.. denk je ook een beetje aan jezelf? Ach gut Hoe lang kun je dit zo nog volhouden?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 11:46

Ik hoop echt heel erg dat je nog iets van Bobby mag vernemen, maar Robby is wel al echt een leuk katje! Haha!
Ben benieuwd naar de foto's vanavond.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 14:18

Zilfstar schreef:
Van moeder tot moeder: ik denk dat je en heel goede beslissing hebt genomen om een nieuw katje in huis te halen. Voor je kleine meid is dit echt heel goed!

van Poezenvrouw tot Poezenvrouw: echt vreselijk je kat zo kwijt te raken. Ik hoop dat ie terug komt!

Maareh.. denk je ook een beetje aan jezelf? Ach gut Hoe lang kun je dit zo nog volhouden?

ja ik weet het wel zeker dat het voor mn kleine meid goed is ze praat er alleen maar over , we gaan zo weg en moet ze nog even een mandje opmaken Haha!

het spijt me maar op dit moment denk ik alleen maar aan Bobby en mn gezin heb geen tijd om aan mezelf te denken, ik wil het zoeken niet opgeven, hij zal toch een keer ergens voor de ramen moeten opduiken gezien het zijn lievelings stekkie is, en vergeef ik het mezelf nooit als ik op zn moment niet voorbij loop Huilen ik kan je zeggen dat bobby echt mijn katje was, ik heb hem opgehaald en kwam hij bij mij steeds kroelen en op bed voor mn man en mn dochtertje was hij nog iets schuw hij kwam wel bij hun maar niet zoveel als bij mij, hij praten ook tegen mij met zn heerlijke katten geluidjes kwam koppies geven, en als ik achter de pc zat, zat hij naast me Haha! ik heb het 3 jaar geleden erg moeilijk gehad toen onze htk kat werd vergiftigd en nu had ik er een die ook zo gek is op mij als onze htk, ik was echt zo blij met mn ventje, maar heeft het helaas niet lang mogen duren Huilen

mn auto staat inmiddels al een week bij de garage en is de schade 5000 euro Frusty ik zeg altijd DRANK MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS, en dat gaat in dit geval zeer goed op, die vent heeft niets meer van zich laten horen terwijl hij wist dat bobby uit het raam was gevallen Boos! zelfs de politie (die we er gelukkig hebben bijgehaald) heeft die nacht nog mee helpen zoeken naar Bobby.

we gaan nu weg naar Robby, ik hoor jullie vannavond Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 18:51

mogen wij u voorstellen Onze Robby vriendje van Bobby, nou Bobby kom gauw naar huis er zit een geweldig lief vriendje op je te wachten!

onze dochter leeft op dit moment alleen maar in de wolken ze is zo blij met haar Robby, dit was voor haar echt een goed idee, Robby is kleine kinderen gewent en vindt het geweldig met haar!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:01

Wat een lieverd zeg! Heel veel plezier ermee, en blijf gewoon doorzoeken naar Bobby, je weet nooit of tie weer opduikt!

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:02

o cyn wat is hij leuk , hij gaat er ook echt voor liggen, zo van kom op met die fotoos, wat een plaatje zeg.
Zo fjin om te horen dat je kleine meisie weer vrolijk is.

Lieve schat denk je inderdaad wel een beetje om jezelf, je hebt er niets aan als je weer ziek wordt.

Geniet van Robby want jullie verdienen het .

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 19:15

berpie schreef:
o cyn wat is hij leuk , hij gaat er ook echt voor liggen, zo van kom op met die fotoos, wat een plaatje zeg.
Zo fjin om te horen dat je kleine meisie weer vrolijk is.

Lieve schat denk je inderdaad wel een beetje om jezelf, je hebt er niets aan als je weer ziek wordt.

Geniet van Robby want jullie verdienen het .

ja leuk is die he Knipoog ik ben al ziek meis zit weer zwaar aan de antibiotica Huilen ik eet bijna niets en ben zo slap als een vaat doek maar ik ga door met zoeken tot ik Bobby heb gevonden Huilen of ik moet er echt bij neervallen Knipoog ik geniet nu van ons kleine meisje en haar vriendje ze is weer zo gelukkig Haha! ik zelf vindt het een schatje maar heb nog steeds een dubbel gevoel Knipoog

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:20

Ohhh wat een schatje is Robby Lovers

Veel beterschap, duim nog steeds dat jullie Bobby snel terug vinden Ach gut

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:28

Wat een schatje zeg. Die 2e foto. Oh wat een boef! Heerlijk dat je meisje er zo van opgeknapt is. Fijn hoor.

Nu jij nog. Ik hoop dat bobby snel thuis komt of dat je op een of andere manier zekerheid krigjt omtrent waar hij is en hoe. Dit is zo slopend! Sterkte hoor meis!
(Enne liefde is net als vuur. Als je het uitdeelt wordt het alleen maar meer!)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 19:37

Zilfstar schreef:
Wat een schatje zeg. Die 2e foto. Oh wat een boef! Heerlijk dat je meisje er zo van opgeknapt is. Fijn hoor.

Nu jij nog. Ik hoop dat bobby snel thuis komt of dat je op een of andere manier zekerheid krigjt omtrent waar hij is en hoe. Dit is zo slopend! Sterkte hoor meis!
(Enne liefde is net als vuur. Als je het uitdeelt wordt het alleen maar meer!)

ja het is slopend, ja wist ik het maar waar die was Huilen

ja die kleine is (lijkt wel) het verdriet vergeten Knipoog ze zei wel van mama dit is mijn poes en Bobby is van jou he? ik zei ja meisje deze is van jouw Knipoog

Robby zal absoluut geen liefde tekort komen, wat ik had hem net op schoot en het is ook een kroel kontje Haha! maar goed zoals ik zei heb nog steeds een dubbel gevoel en zal niet rusten voordat Bobby weer thuis is Knipoog

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:41

Snap het helemaal hoor! Hoe oud is je dochter? (ik heb een zoon van 6 en een dochter van bijna 4. Beide dierengek. Zelfs de poes van de buren die dood is gegaan hebben ze verdriet om, vooral die meid van me.) Ik heb zelf 2 poezen buiten lopen met alle risico's van dien...

Sterkte nogmaals (vind het echt zo erg voor je. Lees al vanaf dag 1 mee...)

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 19:43

Zilfstar schreef:
Snap het helemaal hoor! Hoe oud is je dochter? (ik heb een zoon van 6 en een dochter van bijna 4. Beide dierengek. Zelfs de poes van de buren die dood is gegaan hebben ze verdriet om, vooral die meid van me.) Ik heb zelf 2 poezen buiten lopen met alle risico's van dien...

Sterkte nogmaals (vind het echt zo erg voor je. Lees al vanaf dag 1 mee...)

dank je wel voor jou lieve steun dat doet me echt goed Haha! ons dochtertje is 6 jaar en ook helemaal dierenfreak Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 19:55

net van Robby gemaakt Haha!

Afbeelding

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:04

Ik ken iemand, die hadden 2 katten en toen was 1 kat weggegaan toen hij 1jaar was, ze dachten dat hij dood was gereden/ opgesloten of zoiets 6 jaar later komt de kant weer terug lopen, 6jaar later is hij pas weer gekomen