Spinnen, doodslaan of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pensionnetje

Re: Spinnen, doodslaan of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:20

HBVisser schreef:
Harige Harry??? Nou je kan er donder op zeggen dat je ook ergens een Harige Hanny hebt zitten.

Ze zijn altijd met zijn tweeen. kan me niet voorstellen dat Harry geen vrouw heeft.

Brrrrrrr niks voor mij............

Nee, hij is al jaren vrijgezel. Dat houden we maar zo. We komen al stopcontacten te kort......

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:23

HBVisser schreef:
Nou ja om ze minder eng te vinden stellen Gamblerscup en ik ons voor dat ze rolschaatsen aan hebben en pootje over doen.....

Niet dat het veel helpt.....

ROFL Geweldig Haha!

Mijn katten vangen dus wel spinnen. Maar ik vlieg er altijd als een gek op af om de spin te redden Nagelbijten / Gniffelen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:23

Ik weet wel dat mijn hond muggen etc vangt, maar spinnen weet ik niet.

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:24

magda_90 schreef:

Waar kan ik zo'n hond kopen? Haha!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:25

Tallie_Ho schreef:
Blue_Eyes schreef:

Zo heb ik er ook een! Die heet Kees! Ja

Nou, de mijne dus Rolf X Haha!

De mijne heette Spinny Ja
Die woonde in een spleet in het plafond in de woonkamer Ja
Maar toen ik een week weg was heeft mijn vriend hem volgens mij vermoord, want ik heb hem nooit weer gezien Boos!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:27

Pensionnetje schreef:
magda_90 schreef:

Waar kan ik zo'n hond kopen? Haha!

Je hebt in Leeuwarden zo'n fokker die Duitse Staandes fokt, wie weet hebben ze dit jaar weer een nestje Tong uitsteken

Overigens leen ik hem niet uit XD

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:28

OMG ik lag echt dubbel van het lachen en de tranen rolden me over de wangen van hoe sommigen hier hun reactie's plaatsen.. Echt geweldig..

Hier ook hoor een spin die gaat zoef over de regenboog. Er gaat een schoen/ krant/ of de electriische vliegenmepper overheen ..

Als je levensmoe bent moet je achtermij aan gaan met een insect dan kan je aannemen dat je een minuut daarna je laastse adem hebt genomen.. Geen grapjes Huilen van het lachen

Brr moet er niet aan denken. Heb het toen een keer gehad 8 jaar oud ofzo ja ik herinner het als de dag van gisteren. Ik lag lekker in mijn bedje een boekje te lezen.. ja je voelt hem aankomen komt er toch niet onder mijn bed zo tippel de tippel op mijn dekbed een giga grote reuze harige zwarte spin me bed op gewandeld. Ik hoorde nog net een vals lachje van hem nadat ik een seconde later na de verlamming van de schrik een mega sprong maakt uit me bed naar de andere kant van me kamer. En gillen he ... Paps heeft de zaak toen afgehandeld. Tegenwoordig doe ik dat zelf.. Ook de grote wel met hartkloppingen in mijn keel. Je hoort me hart zowat bonken dan.

Er gaan een paar behoordlijke klappen overheen. Pijnloos voor mister spider en daarna in de container buiten of door de wc en hij moet eerst ook weg zijn want het idee dat dat ding de wc uit gezwommen komt. (ja sommigen hebben hun A, B en C diploma) brrrrrrrrrrr!

Nou heb ik 1 keer gehad zat een mini spinnetje op de wand een twijfel was er deze is klein zal ik hem het licht laten blijven zien .. Maar al gauw was de elektrische vliegenmepper in handen ik zal hem erop zetten springt dat ding er toch niet op en wandeld zo richting mij via de buitenkant en ik maar panisch drukken op het knopje. Je voelt naderende sprong die hij gat nemen Scheve mond
En dan is het pats boem @#$%^^& Hamer . En ja gelukkig op tijd je ziet er nog een wolkje vanaf komen door de schok. En ja hoor dat heeft je weer een jaar van je leven gekost... Vork

Opzuigen durf ik niet want stel je voor dat hij er daarna weer doodleuk uitwandeld Nors opkijken

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:29

Mystica schreef:
Maar toen ik een week weg was heeft mijn vriend hem volgens mij vermoord, want ik heb hem nooit weer gezien Boos!

Ach, arme Spinny Ach gut
Hoe kan je vriend nu zoiets doen? Een dier waarvan jij zo ontzettend veel houdt. Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:30

Nu is het geen spin maar mijn kamergenootje is Brommetje, da's een bromvlieg. Hij heeft erg naar zijn zin op mijn kamer Ja
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 30-05-08 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:31

Fake schreef:
Mystica schreef:

Ach, arme Spinny Ach gut
Hoe kan je vriend nu zoiets doen? Een dier waarvan jij zo ontzettend veel houdt. Haha!

Ik miste hem serieus Nagelbijten / Gniffelen Dat beest was gezellig Huilen van het lachen
Mijn vriend kwam s 'avonds pas om half 12 thuis, en ik had toen nog geen andere dieren. Ik was maar wat blij met die spin in de woonkamer Huilen van het lachen Om half 9 kwam hij altijd uit zijn huis om gezellig rond te hangen Clown

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:33

Nou Spinny, Harry, Hanny en Rolf, Gestoord ik ben blij dat ze een fijn tehuis hebben want bij komen ze er niet in!

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:35

Nee brommetje zou ik ook niet doodslaan, misschien kunnen jullie een keer een meeting organiseren met Harry, Hanny en Rolf.
Jammer genoeg zal Spinny er postuum aanwezig bij moeten zijn.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:38

Ow, ik heb sinds gisteren een nieuwe spin Haha! Zit hier achter het houtbeslag aan de muur naast de pc. En ik moet zeggen dat ik het een eng ding vind Nagelbijten / Gniffelen Maar zolang hij me niet aan kruipt, mag hij blijven zitten Vork Komt hij te dichtbij, dan steek ik even een sigaret aan, dan zit hij zo weer in zijn huis Clown Wat dit voor spin is weet ik niet trouwens, nog nooit zo 1 gezien Nagelbijten / Gniffelen

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:39

Oh nog zo'n verschrikkelijk scenario.. Je zal net een plasje plegen. Loopt volledig ontspannen richting toilet.. neemt plaats ..... kijkt voor je uit en ja dar vol afgrijsen ingesloten zit je dan. Hij zit midden voor je op de deur bij wijze van elk moment ze op je kan springen.. Oh de angst brrr En dan bedenk je dat die grote vaak met zijn 2en komen. brrrrrrrrrr Bloos

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 12:40

Dan durf ik écht de WC niet meer uit. Clown Dan duw ik panisch de deur open en rén héél hard erlangs. Nagelbijten / Gniffelen

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:43

Getver. Moet ik niet eens aan denken Nagelbijten / Gniffelen

Zoiets had mijn broertje gister ook.
Zat er een spin op de wc-bril.
Kan 'ie nog blij zijn dat 'ie m zag en dat hij er niet op is gaan zitten Clown
Spin is trouwens nu gezellig doorgespoeld in de wc. Ach gut

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:43

Ik dus ook dan en dan met de ogen dicht... Oh het zal je maar gebeuren dat dat ding op je springt.. Ik moet er niet an denken..

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:44

Maysie schreef:
Ik dus ook dan en dan met de ogen dicht... Oh het zal je maar gebeuren dat dat ding op je springt.. Ik moet er niet an denken..

Volgens mij werd ik dan écht ontzettend panisch en begon keihard te gillen.
Maar de spin aanraken durf ik dan ook weer niet Vork

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:47

Nee ik ook niet of ik moet zodanig tijdelijk gestoord zijn dat ik met een nieuwe volle wc rol het ding in 1 keihard ram doodduw. Maar in de angst zou ik dan de deur ook wel eens kapot kunnen rammen Huilen van het lachen

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:54

Hebbn jullie *huisgenoten van Harry, hanny, rolf en karel * nou nooit de angst dat ze gezellig bij jullie in bed kruipen .....
brrrrrrrrr

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:56

HBVisser schreef:
Nee brommetje zou ik ook niet doodslaan, misschien kunnen jullie een keer een meeting organiseren met Harry, Hanny en Rolf.

haha, daar heb ik ook nog een mooi verhaal over. Ik heb eens een bromvlieg het raam uit gemept met een zweep. Echt toeval dat ik hem raakte, maar hij vloeg zo met MACH 3 naar buiten toe Tong uitsteken

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:56

Oh ja, karel, die was ik ff vergeten...........

Wat doe je nou met zo'n griezel?

Geven ze 8 pootjes ipv 1, kriebel je ze lekker onder hun kinnetje.
Heb je er een goed gesprek mee??????

Misschien dat ik zo over mijn angst heen kom????

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:57

Fake schreef:
Maysie schreef:

Volgens mij werd ik dan écht ontzettend panisch en begon keihard te gillen.
Vork

DAT is dus de reden dat ik geen spin durf dood te slaan Nagelbijten / Gniffelen .

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:59

Oeee, of in je mond kruipen, want je schijnt nog al wat spinnen te eten in je leven Clown

Haha, ik moet wel erg lachen om sommige reacties! Haha!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:01

verography schreef:
HBVisser schreef:

haha, daar heb ik ook nog een mooi verhaal over. Ik heb eens een bromvlieg het raam uit gemept met een zweep. Echt toeval dat ik hem raakte, maar hij vloeg zo met MACH 3 naar buiten toe Tong uitsteken

Huilen van het lachen ik kom niet meer bij.. de tranen biggelen me over de wangen hahaha ROFL