Als je mij je adres even PB't dan stuur ik een grote enveloppe met postzegels. En dan mag jij m naar mijn ouders sturen

Idd had ik gezegt dat ze zelf te paard zat, en dat ze met lesgeven etc altijd op de schouder meeging

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Nou, ik zou het wel leuk vinden als je alleen die pagina ( + voorpagina) Op zou willen sturen. Het word me wat te duur om ze allemaal op te laten sturen namelijk
Maar de pagina op zich kun je opvouwen in een kleine enveloppe, dan wil ik wel 44 ct overmaken of een enveloppe met postzegen opsturen
dees_daan schreef:wat leuk! let je wel op de voeding? het is niet goed om steeds te wisselen van voeding![]()
ik ga morgen ook zeker kijken
crossmonster schreef:dees_daan schreef:wat leuk! let je wel op de voeding? het is niet goed om steeds te wisselen van voeding![]()
ik ga morgen ook zeker kijken
Ik voer normaal altijd Royal Canin, maar ik sprak pas geleden een dierenarts en die zei dat het juist goed was regelmatig te wisselen, omdat er toch altijd wel wat voedingsstoffen ontbraken , door te wisselen van merk voorkom je het tekort aan bepaalde voedingsstoffen zei hij.
Ik heb gisteren het eerste deel gemist, dus zag niet dat martijn kattenvoer in het bakje deed
Ik ben nu overigens ziekEn dat tijdens de premiere van katlief op tv