Huisdieren in bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanLarissa

Re: Huisdieren in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 15:53

Bij mijn kat is het standaard elke avond , even rondjes lopen door de huiskamer . Ik zeg dan kom we gaan naar bed en dan rent hij als een gek de trap op , gaat eerst lopen slijmen voor een snoepje en gaat dan uitgebreid lopen klauwen op bed Knipoog
vaak slaapt hij is de elfde houding als ik dan ligt hij met zijn hoofd op mijn kussen of met zijn hoofd op mijn hoofd , schrik je je wel kapot opeens zon kat voor je neus .,,. mja de andere katten die slapen ook het liefst bij mijn ouders in bed Koe Vork

Elsskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 16:53

3 van mijn katten liggen op bed of kruipen onder het dekbed.
Ik vind het niet vies ze zijn zo schoon en vlovrij.
Totaal heb ik 9 katten in huis.
Gewoon wat vaker zuigen en poetsen dan hoeft het echt niet vies te zijn.
Paar jaar geleden had ik ook nog een bouvier in huis, die mocht echt niet mee naar boven want hij had zoveel vacht en ik vond dat hij te groot was om in bed te liggen.
We hebben wel een heel groot bed gekocht van 2 meter breed, mijn vriend vind het ook leuk met al de katjes op bed het is een gezellige boel zo.

roccco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 21:49

mijn 2 katten kommen niet op mijn slaapkammer

en ook niet op de douch,

Alleen in de woonkammer.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:31

Mijn hond mag af en toe bij ons op bed.
Ze moet wel schoon zijn en niet in de modder hebben liggen rollen of nat zijn.
We nemen haar alleen mee als ze veel alleen heeft gezeten overdag en wij pas laat thuis komen.
Soms mag ze ook bij een van ons in bed komen liggen `s ochtends en dat is gewoon even gezellig... maar geen problemen mee we hebben dan ook wel een kortharige hond dat scheelt al een stuk vind ik...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 15:33

Huisdieren (de poezen)hebben een mand en de hond heeft een bench, de hond verhaard heel erg maar ik vind een huisdier in bed niet nodig.Zelf moet je je aanpassen, want ze liggen altijd in de weg.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 17:10

Vorig jaar heb ik een groter bed gekocht omdat mijn poes zo veel ruimte inpikte (het liefst slaapt ze midden op de matras, natuurlijk net zo dat jij niet meer kunt bewegen) Ze heeft al zo veel meegemaakt dat ik er eigenlijk best trots op ben dat ze me zo heeft leren vertrouwen dat ze zelfs bij mij in bed wil slapen, 't is ook gezellig wakker worden Ja 's Avonds als ik nog laat bezig ben komt ze me halen om te gaan slapen Clown Mijn andere kat komt ook wel eens een kijkje nemen maar die kruipt dan meestal aan het voeteneinde in het dekbedhoes om daar onrustig rond te woelen dus die vliegt er ook gauw weer met een boogje uit. Katten in bed vind ik reuze gezellig, een hond lijkt me wat minder, die stinken toch meer (mijn kater ook alstie met zijn muiltje in je gezicht ademt) Met ratten heb ik geen ervaring, gewoon lekker doen als je er lol in hebt. Zo'n deken vind ik een goed idee.

Het beddegoed verschoon ik iedere week. Zonder dieren slapen maar je bed bijvoorbeeld om de twee weken verschonen vind ik onhygienischer dan met dieren en wat vaker schone lakens Bloos

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 19:45

Bij ons mag de hond niet in bed. Is een Dalmatier van 13 jaar. Ze verliest veel haren, heeft natte hanglippen en ruikt naar hond. Dat vind ik smerig Clown

De kat mag wel in bed, maar dan wel óp de dekens, niet eronder. Vind een kat schoner als een hond, die wassen zichzelf, ruik je niet.. Al zou ik een klein hondje misschien wel in bed laten.

Mijn hamster in bed vind ik ook niets, die is niet zindelijk Clown

Dus conclusie: verschilt per dier voor mij Lachen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 20:55

Nee, al mag mijn pup alleen op de dekens liggen als ik mijn bed toch moet verschonen. Vind hij heerlijk, maar ik vind het niet hygiënisch.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 13:07

Van mij mogen ze lekker in bed hoor. Ja
De ratjes hou ik toch niet bezig, 1 heeft namelijk al heel snel uitgevonden hoe hij op en af mijn bed kan klimmen.
Het zijn beide mannetjes, maar gelukkig zetten ze niet echt vaak geurspoortjes uit. En poepen doen ze gelukkig op de grond, het is maar een enkele keer dat er een "ongelukje" gebeurt. Bovendien, die beestjes wassen zich vaker als ik doe, dus wat kan ik nou zeuren over hygiëne?

(En in de slaapkamer lopen vinden de ratjes trouwens helemaal geweldig! Ze rennen als je ze uit hun kooi haalt gewoon uit zichzelf de trap op! En zo krijgt de underdog van de 2 tenminste wat ruimte om weg te rennen als die dikke weer gemeen doet.)

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:12

Het is gezellig , maar ik vindt het niet zo fris
Dat ze dan op bed liggen zou het zelf nooit doen.
Maar dat is mijn mening

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:14

alleen mijn hond slaapt op me bed.
de andere 2 honden slapen beneden en de katten komen helemaal niet in mijn kamer.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 19:18

Mijn hondje mag af en toe eens bij me liggen maar het gebeurd maar heel zelden.. Ik vind het ook niet erg fris ofzo.. Mijn hond blijft dan ook altijd op de dekens en er niet onder..

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 14:08

Mijn hammies lopen wel altijd over mijn bed en de kat ook, maar ratten, muizen en honden zou ik niet graag op mijn bed hebben tenzij zoals jij al zei, je een speciale rattensprei hebt.

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 14:55

ik heb 2 katten en een malthezer pup van 12 weken!
Thuis slapen mijn katten altijd op mijn bed! waarvan poepsie altijd bij mij onder de dekens ligt. en de hond in de bench.

maar ben ik met mijn hondje bij mijn moeder ( zoals nu ) dan heb ik geen bench, en slaapt mijn kleine donder bij mij op bed!
Ik vind er nix vies aan eigenlijk! je moet alleen wat vaker je beddengoed uitwassen. ( verschoon mijn bed 2 soms 3 keer in de week )

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:01

ik vind het vies

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:03

Mijn kat mag sinds kort niet meer in de slaapkamers, omdat ze welleens wilt plassen enzo (gelukkig doet ze dat niet vaak meer, maar je weet maar nooit), maar 's ochtends komt ze ons meestal wakker maken en dan mag ze meestal wel even op bed Lachen Maar over het algemeen ben ik niet zo voor huisdieren in bed.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:10

Mijn hondje slaapt in de winter ook gewoon bij mij op bed.. Hij ligt dan wel op het voeten eind.... In de zomer enz. niet, want op het moment zit hij onder de teken, ookal is hij met frontline e.d behandelt, dan vind ik het wél vies...

De kat slaapt gewoon bij me wanneer ze er zin in heeft, als ik haar 's nachts per ongeluk raak voel ik dat alleen wel.. Maar dan krijgt ze vliegles en is ze gauw mijn kamer uit Nagelbijten / Gniffelen

QuintyKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:13

Ik vindt ratten sobieso al vies dus vindt ik ze in bed smerig.
Wij hebben 2 honden en die mogen op oudjaarsavond na dat we vuurwerk hebben gekeken ze mee naar bed nemen omdat ze het niet fijn vinden .dus 1 keer in het jaar en daarna gelijk ander dekbed enzo. erop.Verder mogen ze niet naar boven

Brnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:30

Haha ik heb zelf twee ratten , mannetjes
die zou k nooit op mn bed laten die poep en plassen het dan helemaal onder ! Bloos
Honden trouwens wel altijd gewoon op mijn dekbed

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:36

mn 2 katten en mn hond slapen op mn dekens
klop wel elke dag de dekens uit en verschoon mn bed 2 keer per week

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:38

Mijn hond slaapt bij mij op bed.
Sterker nog, onder de dekens tegen mijn buik aan.
Daar ligt hij al zijn hele leven.
Als hij er een avondje niet is kan ik gewoon niet slapen.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:39

Ik vind het opzich wel kunnen, vooral met een extra sprei.
Ik neem m'n konijn ook wel eens mee naar binnen om gezellig samen tv te kijken in bed Clown

Ach waarom niet, veel gezelliger!

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:41

ik wil geen enkel dier in mijn bed! Lachen
Ik hou niet van die haren en ik vind het ook niet fris.
Misschien komt het ook wel, omdat wij nooit katten en honden in huis hebben gehad, maar gewoon buiten (we wonen op een boerderij).

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 21:44

Euhm.. Ik heb geen bed Clown.
Mijn kat heeft een bed, en ik mag er bij hoge uitzondering in slapen..

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 23:31

Nee, ik vind het ook niet fris. <ijn poes mocht vroeger wel aan het voeten eind slapen maar verder niet.