ThePast03 schreef:Wesseltje schreef:Je kan ook gewoon een kopie van je stamboom bij hebben
Dat is niet altijd voldoende dus ik zou het risico maar niet nemen.
Ben nu 2 keer aangehouden, en geen probleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Wesseltje schreef:Je kan ook gewoon een kopie van je stamboom bij hebben
Dat is niet altijd voldoende dus ik zou het risico maar niet nemen.
Snoevie schreef:ik zou eerlijk gezegd ook dat risico niet willen nemen,mijn hond zou me te dierbaar zijn
naadje24 schreef:Snoevie schreef:ik zou eerlijk gezegd ook dat risico niet willen nemen,mijn hond zou me te dierbaar zijn
Dat heb ik dus ook wel wat jij zegt....
heel gek maar als ik naar bepaalde plaatsen toega waarvan ik verwacht dat politie het aan mij kan gaan vragen dan neem ik de spullen van dammon dus mee.....
Nou valt een BM niet onder de RAD maargoed politieagenten zijn niet allemaal de slimste
Linda_E schreef:heel gek maar als ik naar bepaalde plaatsen toega waarvan ik verwacht dat politie het aan mij kan gaan vragen dan neem ik de spullen van dammon dus mee.....
Nou valt een BM niet onder de RAD maargoed politieagenten zijn niet allemaal de slimste
Dat is toch wel vaag eigenlijk want zover ik weet is de Pitbull gefokt uit Amerikaanse Staffordshire Bullterrier en een Bull Mastiff. Of zit ik er nu naast???
Linda_E schreef:Dat is toch wel vaag eigenlijk want zover ik weet is de Pitbull gefokt uit Amerikaanse Staffordshire Bullterrier en een Bull Mastiff. Of zit ik er nu naast???
Wesseltje schreef:Ik heb altijd een kopie stamboom bij me, en zijn we ver van huis, altijd de originele stamboom.
Ik weet dat er een pasje is, maar naar mijn weten is dat meer voor de makkelijkheid, en die van de agenten waardoor ik ben aangehouden is een kopie stamboom genoeg, waar staat zwartop wit dan dat je een pasje bij je hoort te hebben?
Linda_E schreef:Dat is toch wel vaag eigenlijk want zover ik weet is de Pitbull gefokt uit Amerikaanse Staffordshire Bullterrier en een Bull Mastiff. Of zit ik er nu naast???
faye schreef:Ik zie toch vrij weinig "uiterlijk beschaafde mensen" met een dergelijke hond, sorry.
Meestal is het toch wel een bepaald type mens
CherokeeChum schreef:.
By the way,wat is er mis met stoer? Sinds wanneer is dat synoniem met asociaal?
Snoevie schreef:echt uitzonderingen is zwaar overdreven,maar helaas is het waar dat bepaalde mensen zo'n dier hebben voor het stoer.
er zijn ook zat mensen die een hond gewoon uit liefhebberij houden,en dat zijn er heus niet zo weinig.
wij hadden een pitbull omdat die op ons pad kwam(geen zorgen,dat was voor 93)omdat zij niet goed kon opschieten met de pitbull van mijn oom.
wij zijn geen 'tokkies' en houden van deze dieren vanwege hun karakter en vinden ze nog mooi ook.
dus het grote deel over een kam scheren is wat overdreven,vinden jullie niet.
bevooroodeeld zijn er helaas nog veel mensen.
CherokeeChum schreef:faye schreef:Ik zie toch vrij weinig "uiterlijk beschaafde mensen" met een dergelijke hond, sorry.
Jemig de pemig,,uiterlijk beschaafde mensen'' zijn dit vaak juist niet....
Getuige alleen al de hier door Slimmerik en Faye geventileerde vooroordelen![]()
Imo ,weinig beschaafd.
Beschaafde mensen zijn niet bekrompen,pogen geen stemming te maken,en zijn niet bevooroordeeld.
By the way,wat is er mis met stoer? Sinds wanneer is dat synoniem met asociaal?
faye schreef:Ik zie toch vrij weinig "uiterlijk beschaafde mensen" met een dergelijke hond, sorry.
ThePast03 schreef:Een hond is pas stoer, ongeacht ras of kruising, als hij netjes is opgevoed en niemand tot overlast is. Niet door een uiterlijk.