En mijn cavia's zijn dus ook heel kieskeurig qua eten, en eten het liefste de hele dag door andijvie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jetje1985 schreef:Of ik nou een cavia wil of een hamster
Nadia_Mocca schreef:Ik maar één cavia hoor; maar denk niet dat ze zielig is. Ze zit bij een konijn..
PlukenKrul schreef:Wow meen je dat? Dat is minder...
Ik maak mijn hok om de 2/3 dagen schoon.. en na een kwartier ligt het al weer vol met keutels.. Ik heb echte viespeukjes
PlukenKrul schreef:Wow meen je dat? Dat is minder...
Ik maak mijn hok om de 2/3 dagen schoon.. en na een kwartier ligt het al weer vol met keutels.. Ik heb echte viespeukjes
_Scarlet_ schreef:PlukenKrul schreef:Wow meen je dat? Dat is minder...
Ja ik had het ook liever anders, als ik gewoon een echte GFTcontainer had zouden ze ook gewoon zeker elke week schoongemaakt worden, maar ik heb alleen maar zo'n emmertje en daar past 1 kooi al nauwelijks in, dan kan de deksel al bijna niet meer dichtDus dan moet het maar zo... maar dan koop ik liever duurdere bodembedekking die beter en langer meegaat dan dat ze in goedkoper zaagsel staan.
VonDutch schreef:Ik heb ook 2 cavia's en ik zit echt met een vraag ik weet niet of jullie die kunnen beantwoorden.
Maar als ik mijn ene cavia zo beetje ga ''krabben'' in de zijkant van zijn buik begint die zo naar achteren bewegingen te maken, en soms bijt hij in de deken ofso echt zo heel gek doet die dan.
Maar hij gaat niet weg & het doet geen pijn dus hij vind het denk ik wel lekker, kriebeld het dan gewoon of waarom doet die dat?
Het is moeilijk uit te leggen maar hij gaat zo naar achteren snel met zijn hoofdje naar de plek toe