Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naadje24 schreef:ze hebben het iig beter beleefd dan hun baasje..
DenK4ever schreef:naadje24 schreef:ze hebben het iig beter beleefd dan hun baasje..
Ow jee, geen geslaagde oud en nieuw gehad??
essieintown schreef:naatje,...lekkere timinghopelijk is het een bevlieging??
misschien kunnen jullie er toch nog uitkomen en eens goed praten?
In ieder geval veel sterkte!!
naadje24 schreef:essieintown schreef:
zie in je onderschrift trouwens dat er een BM pup komt?
top! ik ben namelijk vette BM fan en heb er zelf ook 1
essieintown schreef:Ja, we moeten nog wel een poosje wachten helaas!
Voorlopig kijk ik mooie fotos van andere mooie doggies!
(zag overigens op speurders een gaaf nest staan, mastino x golden retriever!)
Ellebel schreef:Isa vind vuurwerk niet boeiend. Kijkt niet op of om, erg makkelijk.
Naadje, wat een beroerde timing van je ex, dat zal een rotavond geweest zijn... Was je helemaal alleen???
naadje24 schreef:essieintown schreef:Mag ik vragen hoe het komt dat jullie zo lang wachten?
DenK4ever schreef:pffffffffffffffff, gloeiende gloeiende....
kunnen jullie groot hond bezitters ook wel eens zo vreselijk kwaad worden op mensen die jou hond de schuld gevan van alles omdat ze zo groot zijn?!?!? terwijl hun kleine hyper de piep poedersuiker hondjes die van ons staan uit te dagen???
grrrrrrrrr, kwam net zo'n kerel tegen!
Sky staat netjes naast me en blijft ook... zijn hond trekt als een bezetene aan de riem om Sky maar uit te dagen. en op het moment dat Sky reageerd krijg ik een verwijt dat ik mijn hond niet kan handelen!!!!
GVD ben zo pissed off nu!!
ziggy_janet schreef:Inderdaad. Sem is niet de makkelijkste hond die er is, ze is nogal dominant. Maar die kleine keffertjes die vallen altijd als eerste aan. Pff en wat voelen die zich groot zeg. Maar als Sem dan een keer een flink grom terug doet, is dat ow zo kleine keffertje zo zielig. Blehh ik kan er niet tegen.