Wat voor soort spin is dit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: Wat voor soort spin is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:25

Patsab schreef:
Deze hiero ook niet, papiertje ertussen......die is maf!( positief bedoelt hoor) Durf zo'n beest niet eens dood te meppen met een telefoonboek laat staan een papiertje ertussen en dan netjes naar buiten brengen zodat hij weer naar binnen kan rennen zeker?? Ben niet gek Frusty

Haha! Met jou kan ik praten Haha!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:28

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:29

dit beestje zat ooit in mijn veranda, maak ze ook niet dood vind ik veel te eng (al dat gekraak...)
Afbeelding

Hier op men werk hebben we de afgelopen twee weken er al minstens 5 dood gemept (collega's hebben dat wel gedaan Clown)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:31

OH, MY... WAT ENG!...
Die lijkt ook enorm, zeg!
dappere collegae heb je.
Ik krigj dus kippenvel bij het zien hiervan.

Als er zo een in huis zit en ik WEET dat, dan kan ik niet gaan slapen in mijn bed, dan lig ik nog liever bij de paarden in stal...
Wij noemen dat kraakspinnen, omdat ze dat geluid maken als iemand ze plet (lees: Iemand, want ik durf het niet).

Patsab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:32

Titsia schreef:
dit beestje zat ooit in mijn veranda, maak ze ook niet dood vind ik veel te eng (al dat gekraak...)
Afbeelding

Hier op men werk hebben we de afgelopen twee weken er al minstens 5 dood gemept (collega's hebben dat wel gedaan Clown)

Zo eentje moet je onverwachts * boem* tegen komen........hartverzakking eerste klas krijg je daar van Doei, doei zegt patricia dan

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:32

Jasses, hoe groot is dat ding wel niet? Wow!

Roverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:34

oeii, als ze maar 20 meter van me vandaan blijven is het goed.
Ik ben echt als de dood voor spinnen! :p
(Kwam laast zo'n zielig klein spinnetje tegen, ik sprong overeind
en gillen.. Tong uitsteken)
En als ik dan zoeits tegen kom, dan word ik gek Gaaaap:P

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:35

Gadverdamme Titsia! Bloos! Die is mega! Bloos! Misselijk

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:51

Ik heb ook nog een eng verhaal Tong uitsteken
ben ook als de dood voor spinnen en durft ze echt niet aan te raken... heb hier even foto's zitten bekijken en alles kriebelt XD

Toen ik met school op kamp was sliepen wij in een stapelbed, ik sliep in een slaapzak en had een nachtjapon aan. Toen ik s'ochtends wakker werd en uit bed ging stond ik even wakker te worden en te kletsen... de vriendin die naast mij lag werd helemaal wit en wees naar mijn arm, dus ik kijk zit er een hele dikke vieze zwarte behaarde grote huisspin (ik gok dat de spin 8-9 cm groot was) op mijn arm. Ik sla hem er snel af en ren gillend weg... heel de tijd nog over de zeik geweest en gaan douche, alles een beetje vergeten, wil ik mijn broek aan doen en wat zit daar in... juist ja de grote huisspin dus iemand anders slaat hem dood en daar lag dus een vieze dooie geplette spin midden in de kamer!! baaah vieze dingen!

en laatst deed ik in de garage de lamp aan (moet ik met m'n hand even het hoekje om) en loop ik de garage aan en zit er zo'n enge huisspin! bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:55

O wat gruwelijk die foto's!!!
Voornamelijk die foto's van die spinnebeet wat verschrikkelijk.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:59

Riool spin. Ja Hebben we hier ook wel eens last van, heb ze vaak genoeg gezien, maar ga keihard gillen als ik er 1 zie. Ben er doodsbang voor..

Laatst zat ik op de WC, klik zonder te kijken het licht knopje aan, daarna draai ik me om om weg te lopen, doe ik het licht uit, zit ineens zo'n enge spin op de muur naast mij! Was om half 11 en was alleen thuis. Ging kei hard gillen! Nagelbijten / Gniffelen

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:59

Ik meende dat ik vannacht een spin over mijn kussen zag rennen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:00

mijn stagebegeleidster vertelde me gister iets, ieuw ik kom dus niet meer bij de doos van de sprinkhanen in de buurt ze bestellen dan sprinkhanen, en er was perongeluk een spin meegekomen, geen gewone huis tuin en keuken spin, maar een giftige, het meisje dat er stage liep, wou hem vangen en meenemen, maar mocht dit niet, ze heeft hem doodgemaakt en in de vriezer gelegd.
dat meisje nam dus ook dit soort spinnen mee naar huis, en liet ze op haar kamer los, jakkes..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:07

Ze zitten ook wel tussen de bananen.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:13

IEWL, Los laten lopen op je kamer!? Het zijn geen konijnen! Nagelbijten / Gniffelen (om maar even iets te noemen Tong uitsteken )

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:15

Brr ik heb vannacht nou echt niet geweldig geslapen,
ik hoorde om minuut spinnen lopen, dacht ik dan Schijnheilig.
Maar ik ben gelukkig mijn hele leven nog geen huisspin
tegengekomen Haha! *Uhm ja die moest ik maar eens afkloppen Nagelbijten / Gniffelen*

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:32

Titsia schreef:
Afbeelding

Een meisje uit mijn vorige klas had ook zo'n spin.. In een potje.. Mee naar school genomen.. Scheve mond
Met gym zat ze de hele tijd met dat potje, inclusief de spin achter mij aan te rennen.. Vreselijk! Wat kon ik toen hard rennen op sokken door een nat veld.. Sigaar

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:34

Ik vind het ook altijd zielig om ze dood te maken maar durf zoiezo niet in de buurt te komen Clown Heb deze week een nieuwe tactiek ontdekt: met de fohn mijn raam uitblazen Haha! (maar dat lukt natuurlijk niet als ie aan de andere kant van je kamer zit)

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:35

Gatver gatver gatver!!
Oh walgelijk... hier zitten ze volop! Laatst lag ik in bed, krijg ik een smsje, dus mijn telefoon die licht op. Gevolg: ik zie een ENORME zwarte spin op het kussen naast mij kruipen!! Heb het hele huis bij elkaar gegild geloof ik, ik sprong uit bed! Dus mijn vader probeert hem te vangen, laat hij hem vallen Verdrietig uiteindelijk is hij toch vermoord maar oh god wat een drama!

Dit zwarte monster bracht laatst een bezoekje aan me:

Afbeelding
Veilig en wel in een glas Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:39

Gadverdarrie! ik kreeg overal jeuk ineens!!
Ik had vorig jaar ook iets ranzigs; ik woonde toen in Curacao en werd 's nachts wakker. Toen zag ik naast mij op de witte muur iets groots en zwarts zitten. Was het een schorpioen, echt een grote!! Dus ik mijn vader halen, die kwam aan met een slipper Nagelbijten / Gniffelen. Die wilde dus slaan, maar vlak voor de schorpioen stopte hij. Tja hoe maak je zo'n ding dood?!?
We hebben m gevangen en op de tafel gezet in een glas met een steen erop. De volgende dag hebben we m in de bosjes gelaten... en guess what.. hij leefde nog Vork

o0marije0oJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:41

Mn ouders waren 3 weken op vakantie. Dat betekende voor mij 3 weken alleen thuis. Sliep beneden. Kwamen snachts steeds mn vrienden weer op bezoek om me gezelschap te houden.

DOOODeng die beesten! Zon 1 met dikke zwarte poten. 1x was om 9 uur savonds als een vriend langs gekomen. Toen was t voor mij heel snel anar de buurman rennen en die lief aankijken.

Doordat t steeds snachts was (ik doodmoe) heb k geen foto ervan gemaakt. Als ik er 1 zie lopen maak k snel een foto. Als ik mensne vertel hoe panisch ik voor die dingen ben beginnen ze spontaan te lachen. Als k vertel hoe groot ze zijn lachen ze nog harder geloven ze niet. Probleem is dat k neit mn hand / lineaal ofzo ernaast durf te leggen. Die beesten moeten echt niet binnen een straal van 10 meter van me komen hoor! Bloos!

@Noah2006 bah n schorpioen..*rillingen*daar wordt je ook niet vrolijk van

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:46

Haha ja ik heb er op dat moment ook geen foto van gemaakt, de slaap zat nog in mijn ogen.. Ik heb trouwens wel een foto van een dooie schorpioen.. ff inscannen straks Haha!

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:14

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:17

Titsia schreef:
Afbeelding

Ieeeeeh! Die is echt HUGE!! Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:20

Joscaa schreef:
IEWL, Los laten lopen op je kamer!? Het zijn geen konijnen! Nagelbijten / Gniffelen (om maar even iets te noemen Tong uitsteken )

dat dacht ik dus ook al.. gewoon van die grote zwarte spinnen, jakkes.. die durf ik niet eens aan te raken