Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyElmira schreef:Slimmerik, er komt vanzelf een topic zodra 't paard bij mij komt te staan.
LadyElmira schreef:slimmerik ik heb zondag een pony gekocht, woensdag ga ik weer en dan maak ik foto's, ik zal die naar je toesturen en binnenkort als ik het zadel heb gevonden kun je dat ook bewonderen. Nu kap ik er weer mee.
Citaat:Klopt, maar ze is het wel. Amivedi kon dit hondje omdat ze eerder is weggelopen en toen ik vertelde dat ze weer weg was, konden ze daardoor vandaag zeggen dat het om hetzelfde hondje ging.
Citaat:Ik moet trouwens nog gaan kijken hoor, zoals hun het zeggen is het inderdaad mijn hondje maar je weet het inderdaad nooit zeker.
russel schreef:Is er niemand thuis? Heeft ze geen man? Dat hondje zit niet alleen als zij in het ziekenhuis ligt.
vrouwke schreef:ik weet ook niet meer of ik het moet gelovenik vind het een beetje vreemd allemaal.
als het toch JOUW hond is, ga bij die mensen voor de deur zitten, net zolang tot je hem zien mag.
bij mij komen ze zo niet klaar.
het IS JOUW HOND.
en poep aan de rest van de werels toch?
als je zo van dat beestje houd, nou sorry hoor maar dan deed ik er alles voor.
romatjuh schreef:Weet je wat het ergste is, dat iedereen zich druk maakt om JOUW hondje terwijl het jezelf geen donder interesseert.. Volgens mij lieg je alles bijelkaar!
windhond schreef:Zoals wel meer van haar topics.
Skitter schreef:Zo was het idd niet bij mij gegaan. Vader zeuren? Bek houwen, ik wil eerst mn hond zien.
Kimmie_girl schreef:"hij tilde namelijk het schrikdraad op en kon zo de wei uit ontsnappen "
Sansje schreef:Skitter schreef:Zo was het idd niet bij mij gegaan. Vader zeuren? Bek houwen, ik wil eerst mn hond zien.
Zoow als ik dat zou doen dan zou ik echt het raam uit vliegen... maar goed mijn pa zou ook nooit zoiets flikken met mijn beestenboel...