Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 22:35

ik vindd it topic een beetej aandacht trekkend van de ts.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 22:45

Jeeeeeeeeemig wat er verhaal zeg. Het lijkt net een soap Huilen van het lachen

Ik zou het NIET kunnen wat jij nu doet, gewoon een beetje raden of het je hond wel of niet is. Tjonge als ik jou was (en ik zeg niet dat je een voorbeeld aan mij moet nemen) maar dan zei ik eerst ff tegen mn vader dat z'n smoel moet houden, overleggen kan altijd, maar ga AUB eens kijken of dat uberhaupt jou hond is of niet! Je hebt je hond al een week ofzo niet gezien! Ik zou het ECHT niet kunnen!

Maar die vrouw ligt in het ziekenhuis? Wie zorgt er dan voor je/het hondje?

Tja en je paard, hartstikke leuk allemaal, maar straks doe je weer iets van je vader niet aanstaat en doet ie die ook weg. Ouders he..

Ben ik ff blij dat ik zelfstandig ben Bloos Bloos Bloos

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 00:14

LadyElmira schreef:
Slimmerik, er komt vanzelf een topic zodra 't paard bij mij komt te staan.

Hoeveel paarden ga je kopen? Ik zie nl. dat je 10 september hier op bokt aan het zoeken bent naar wéér een paard Verward

Dit schreef je nl op 3 september:

LadyElmira schreef:
slimmerik ik heb zondag een pony gekocht, woensdag ga ik weer en dan maak ik foto's, ik zal die naar je toesturen en binnenkort als ik het zadel heb gevonden kun je dat ook bewonderen. Nu kap ik er weer mee.

En idd heel vreemd dat je niet zeker weet of het jouw hondje is en je vader kan tekenen voor het afstaan van een hond welke misschien zijn hond helemaal niet is. Clown

Jij zoekt dus helemaal niet meer naar die hond? Terwijl je niet zeker weet dat ie gevonden is? Imo een teken dat je er niks of iig héél weinig om gegeven hebt. De vrouw kan wel een handtekening komen halen en dan niet even het hondje meebrengen om te indentificeren? Als het mijn hond geweest zou kunnen zijn had ik daar dag en nacht op de stoep gelegen.

En die vrouw ligt wel erg vaak in het ziekenhuis....op 6 september ook al. Waar is dat hondje dan in die tijd?

Komt bij mij toch als een dikke-duimen verhaal over. Verdrietig Verdrietig

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 00:42

Ik ben ook even stomverbaast. Papieren tekenen?? Dat is onmogelijk, jullie hebben de hond nog niet persoonlijk geidentificeerd!!! Voor hetzelfde geld is het TOCH een ander hondje... en dan heeft ze nu een verdwenen hond officieel in bezit??

En jij kan NIET langskomen, maar ZIJ kan WEL bij jullie langskomen voor de papieren?? Waarom nam ze het hondje dan niet mee???

Ik weet niet of ik het nog moet geloven... maar als het waar is... ken je haar adres? Ga dan gewoon door de ramen turen desnoods... ik zou inmiddels compleet gek van bezorgdheid zijn, je hebt nog steeds niet met eigen ogen kunnen vaststellen of het jou hond is of niet...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 00:52

Ik begrijp er ook werkelijk niets van...

*Hond is weg
*Weet niet waar hond is
*Opeens zit ze ergens zonder haar persoonlijk gezien te hebben
*Hond is niet meer welkom in huis door vader
*Hond kan niet naar moeder of vriend
*Hond nog niet gezien en papieren tekenen
*Vrouw langs geweest voor "overname" hond
*Nog steeds geen hond gezien
*Jij kan niet naar mevrouw toe wegens omstandigheden

Persoonlijk zou ik op mijn strepen gaan staan en de hond willen zien.
En anders wel achters vader rug om, ook al mag je haar niet meer thuis hebben, om zeker te weten dat het je hond is.
Ook apart vind ik het dat Amivedi zomaar weet dat het jouw hondje is.
Hoe kunnen hun haar nu herkennen en dan niets melden naar jou toe.

Zelf heb ik een keer een hond opgevangen die weggelopen was en de politie gebeld, die wist waar hij thuis hoorde want er was een melding van gemaakt dat hij kwijt was.

Heb ook een keer een kat opgevangen en via Amivedi geregeld.

Veel succes in ieder geval en hoop dat je weet waar hij terecht gaat komen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 07:19

Slimmerik de amivedi en de dierenbescherming zeggen dat het mijn hond is, dat zal dan wel door haar chip komen? Misschien een gekke zin hoor, maar dat lag zo voor de hand... (dat is sarcastisch bedoeld want het is gewoon zo).

Verder is de pony niet doorgegaan, hij werd ziek en is toen afgekeurd. Heb nu een ander en deze komt 7 november mijn kant op. Verder ga ik wél kijken naar moppie, maar is de vrouw nu zelf ziek van het ziekenhuis en mag ik nog niet komen.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:22

ooowke.... ik volg dit verhaal al een tijdje, maar ik vind het wel errug frapant, om het zo uit te mogen drukken Nagelbijten / Gniffelen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:24

Citaat:
Klopt, maar ze is het wel. Amivedi kon dit hondje omdat ze eerder is weggelopen en toen ik vertelde dat ze weer weg was, konden ze daardoor vandaag zeggen dat het om hetzelfde hondje ging.

Ja inderdaad, erg voor de hand liggend.

Citaat:
Ik moet trouwens nog gaan kijken hoor, zoals hun het zeggen is het inderdaad mijn hondje maar je weet het inderdaad nooit zeker.

Toch geen zekerheid?

Je verhaal zit vol tegenstrijdigheden..

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:18

Je moet nog nog steeds langs om te kijken Verward

Vind het maar vreemd.
Vorige week stond er al in de krant (6/9) dat er een maltezer was gevonden.
Vreemd als ze dan al weten waar je hondje zit dat ze dan alsnog een advertentie plaatsen als het diertje al vanaf 1/9 word vermist.
Waarom bel je de dierenbescherming dan niet even?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:25

Lady Elmira, ik wil je graag geloven, maar je maakt het wel moeilijk hoor.

Waarom heb je niet gevraagd hoe ze zo zeker weten dat het jouw hondje is dat gevonden is? Of is misschien je vader al geweest? Misschien heeft hij toen ook meteen gezegd dat ze het hondje wel mogen houden"?
Het lijkt me raar dat jij de afstandsverklaring moet tekenen. Je bent nog minderjarig toch? Dan is de hond officieel niet van jou, maar van je vader/moeder.
En je moeder geeft je een hond, maar als hij weg moet van je vader, geeft ze niet thuis.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:28

Kun je niet gewoon langs rijden? Om het hondje te herkennen hoef je bij wijze van spreken niet eens daar naar binnen. Even door het raam kijken, of vragen of ze hem omhoog houden. (Het is maar een klein hondje dus weegt bijna niets) en jij hebt zekerheid.
Ik zie daarom het probleem niet zo? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:49

Is er niemand thuis? Heeft ze geen man? Dat hondje zit niet alleen als zij in het ziekenhuis ligt.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:02

Weet je wat het ergste is, dat iedereen zich druk maakt om JOUW hondje terwijl het jezelf geen donder interesseert.. Volgens mij lieg je alles bijelkaar!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:05

russel schreef:
Is er niemand thuis? Heeft ze geen man? Dat hondje zit niet alleen als zij in het ziekenhuis ligt.

Was ik ook aan het denken

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:19

ik weet ook niet meer of ik het moet geloven Bloos ik vind het een beetje vreemd allemaal.

als het toch JOUW hond is, ga bij die mensen voor de deur zitten, net zolang tot je hem zien mag.
bij mij komen ze zo niet klaar.
het IS JOUW HOND.
en poep aan de rest van de werels toch?
als je zo van dat beestje houd, nou sorry hoor maar dan deed ik er alles voor. Haha!

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:53

Beestje moet ook is uitgelaten worden ik had het wel geweten net zo lang voor de deur gaan zitten. En daarbij als je het hondje van je moeder gehad hebt is je moeder er dus verantwoordelijk voor en niet je vader. Ik vind je gedrag nu wel erg laks worden hoor gaf je eerst het voordeel van de twijfel maar stel dat dit niet jou hondje is zeg dan loopt jou hondje misschien nog wel ergens rond.
Daarbij vind ik die mevrouw wel erg raar dat als ze lansgkomt voor die papieren dat ze niet even het hondje meeneemt maar dat had ik al eerder gezegd is kleine moeite toch

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:15

vrouwke schreef:
ik weet ook niet meer of ik het moet geloven Bloos ik vind het een beetje vreemd allemaal.

als het toch JOUW hond is, ga bij die mensen voor de deur zitten, net zolang tot je hem zien mag.
bij mij komen ze zo niet klaar.
het IS JOUW HOND.
en poep aan de rest van de werels toch?
als je zo van dat beestje houd, nou sorry hoor maar dan deed ik er alles voor. Haha!

Nou inderdaad, zoals het nu loopt is echt werkelijk onvoorstelbaar. Zo was het idd niet bij mij gegaan. Vader zeuren? Bek houwen, ik wil eerst mn hond zien. Ja sorry hoor, maar dat slaat toch nergens op wat hij doet? Hij kan het ook gewoon normaal met je praten als hij een probleem heeft. Tjonge, ik het is misschien makkelijk praten, ken jou situatitie natuurlijk niet helemaal, maar ik liet ECHT niet zo over me heen walsen. Doordat je vader nu zegt dat het hondje toch niet terug mag komen, geeft jij er ook bar weinig om. Het heeft nu geen zin meer in jouw ogen, lijkt het. IDD voor hetzelfde geld is het niet eens jou hondje! ROFL En jullie maar tekenen...

Sorry maar als zo onintressant is voor jou nu je het hond waarschijnlijk niet mag houden dan hoor je ook geen hond te hebben....

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:22

romatjuh schreef:
Weet je wat het ergste is, dat iedereen zich druk maakt om JOUW hondje terwijl het jezelf geen donder interesseert.. Volgens mij lieg je alles bijelkaar!

Zoals wel meer van haar topics.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 23:28

windhond schreef:
Zoals wel meer van haar topics.

TS vervalt idd weer in haar oude gedrag. Ze zegt dat ze een paard gekocht heeft. Ik weet dat haar budget erg beperkt is (ze kan paard zelfs pas in december betalen) Wat doet ze nu als paard ziek wordt ...... ook weggeven?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 23:35

nee hek open laten staan Ja

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 23:35

"hij tilde namelijk het schrikdraad op en kon zo de wei uit ontsnappen " Ja

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 00:05

Skitter schreef:
Zo was het idd niet bij mij gegaan. Vader zeuren? Bek houwen, ik wil eerst mn hond zien.

Zoow als ik dat zou doen dan zou ik echt het raam uit vliegen... maar goed mijn pa zou ook nooit zoiets flikken met mijn beestenboel...

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 00:05

Kimmie_girl schreef:
"hij tilde namelijk het schrikdraad op en kon zo de wei uit ontsnappen " Ja

Gaat hem niet lukken bij ons op stal denk ik Vork

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 00:54

Vaag verhaal..

Ik snap niet dat je zomaar genoegen neemt met wat je vader doet. Ik zou mijn vader er echt flink van langs geven, laat hem zien hoe erg je het vind dat hij weg is (en blijft) en dat je er echt wel voor kan zorgen (ook al trek ik dat op dit moment in twijfel). Maak hem ook duidelijk dat jij zijn dochter bent, en niet middenin een ruzie tussen 2 volwassenen hoort te staan!

En over dat paard ja, hoe ga je dat doen? Ik zie in dit topic dat je niet een heel groot budget hebt.. Dat geeft opzich niks, met weinig geld kun je vast een heel leuk paard kopen. Maar wat als het paard ziek wordt? Op financiële steun van je ouders hoef je niet te rekenen, en een ziek paard is niet te verkopen.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 02:47

Sansje schreef:
Skitter schreef:
Zo was het idd niet bij mij gegaan. Vader zeuren? Bek houwen, ik wil eerst mn hond zien.

Zoow als ik dat zou doen dan zou ik echt het raam uit vliegen... maar goed mijn pa zou ook nooit zoiets flikken met mijn beestenboel...

Nee ik snap dat wel, ik zette het ff zwart-wit neer. Maar wat ik bedoelde is dat als ik het niet zou pikken hoor. Mn vader mag best een probleem hebben maar ik wil eerst mn hond terug en overleggen hoe het DAN gaat, kan altijd.

Zo bedoelde ik het, kwam een beetje hard over Knipoog