Sterkte met je JR!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woofie schreef:runningkawa schreef:dat is ook niet nodig woofie
Hoe je het ook went of keert, dit soort honden zijn de laatste tijd wel erg vaak negatief in het nieuws.
Jammer, maar het is wel een feit...waar het dan ook aan ligt
tuurlijk zijn ze vaak negatief in het nieuws!! als een poedel of golden-retriever iets doet is het niet intressant...oftewel niet intressant genoeg om in de krant te zetten.
dat neemt niet weg dat bovenstaande nooit had mogen gebeuren.......
ik wens de ts dan ook veel sterkte en hoop dat pepper er weer helemaal boven op komt.
mijn vorige stafford, Astra was de gemoedelijkheid zelve...speelde met iedere hond. tot dat ze op een dag uit het niets gemeen werdt gebeten door (jawel) een jack russel (op de cursus notabene) sindsdien moest zij absoluut niets meer hebben van kleine witte hondjes.....
Citaat:Ik heb inmiddels al 3 Goldens ter herplaatsing aangeboden gekregen omdat ze iemand goed gebeten hadden. Maar hier hoor je idd niks over.
Hannanas schreef:Citaat:Ik heb inmiddels al 3 Goldens ter herplaatsing aangeboden gekregen omdat ze iemand goed gebeten hadden. Maar hier hoor je idd niks over.
Toevallig bijten golden retrievers en labradors het vaakst in procenten.
runningkawa schreef:dat is ook niet nodig woofie
Hoe je het ook went of keert, dit soort honden zijn de laatste tijd wel erg vaak negatief in het nieuws.
Jammer, maar het is wel een feit...waar het dan ook aan ligt
Maxielover schreef:Zijn Staffords trouwens niet verboden in NL ?
Maxielover schreef:Jeetje, dat beest had een halve hond op z'n menu !!Nou hopelijk komt het allemaal goed met je hondje, echt zielig zeg... Heel veel sterkte voor jou en je hondje de komende dagen, en hopelijk wordt die Stafford afgemaakt !!!
Wie weet doet ie dit niet voor het eerst, en is de volgende een kind ofzo... Is die Stafford trouwens van mensen die je kent, of van onbekende voorbijgangers ofzo ? Ben benieuwd hoe die eigenaren erop reageerden (als die tenminste in de buurt waren)...
Zijn Staffords trouwens niet verboden in NL ?
avanti4ever schreef:ik snap de opmerking van sylvia deels, maar in de beginpost staat zelf t raserbij op een forum komen er dan eenmaal discussies relevant of nietdiscusieren hoort toch op een forum
Dat het voor TS vervelend is sommige discussie punten snap ik dat een mod daar wat van zegt snap ik ook maar verder?..
ok ffgeheel ontopicjune?/ hoe is het nu ??
Prima schreef:avanti4ever schreef:ik snap de opmerking van sylvia deels, maar in de beginpost staat zelf t raserbij op een forum komen er dan eenmaal discussies relevant of nietdiscusieren hoort toch op een forum
Dat het voor TS vervelend is sommige discussie punten snap ik dat een mod daar wat van zegt snap ik ook maar verder?..
ok ffgeheel ontopicjune?/ hoe is het nu ??
Idd, en dat maakt bokt nou zo vermoeiend soms; het is werkelijk waar ongelovelijk dat dit soort interventies plaats (kunnen en mogen) vinden. De TS 'lokt' de discussie zelfs zelf al een beetje uit door de andere hond te benoemen bij het ras.
Dat is hetzelfde als ik roep dat ik door een neger ben aangevallen. Dan weet je toch dat de discussies al gauw verschuift van de aanval naar de neger?!