Tiffany schreef:
Zien jullie het verschil?
je hebt verschillende vormen van mishandeling...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiffany schreef:
Tiffany schreef:
katiavl schreef:Sjah pluch wel raar dat ik woensdag nog geleerd heb, en hij heeft eredoktoraat, en heeft studies naar open fontanellen en morfologie van het foramen magnum gedaan in kleine huisdieren
Ik geloof die man toch liever
Tiffany schreef:Ja maar lijkt mijn dat het bovenste wel een tikkeltje erger is he. En om een jasje nou meteen mishandeling te noemen. Maargoed daar zijn de meningen dus duidelijk over verdeeld...
Tiffany schreef:
LimaGentle schreef:het ruimte verschil tussen een tas voor een hond en een stal vind ik toch geen vergelijking hoor..
_mistique_ schreef:Citaat:20 katten in 1 kleine ruimte.
wat dacht je van 1 hond in een veels te kleine ruimte?
MRmichiel schreef:gezellig hier *pakt chips en cola erbij*
ik vraag me af wat voor een bord de TS voor de kop heeft dat ze deze reacties niet aan heeft zien komen.
_mistique_ schreef:pubelia schreef:Hallo het is een hond geen barbie pop. Behandel het dan ook als een hond en vermenselijk het aub niet.
LEZEN IS OOK EEN VAK!
*dood aan de modekut*
_mistique_ schreef:dan mag alles ineens...100setjes allerlei kleurtjes,maten etc etc
Quellian schreef:Tiffany schreef:
Ga mij nou niet vertellen wat onder dierenmishandeling valt. Ik heb hier een hond die op 3 poten loopt door mishandeling (bekken finaal doormidden getrapt), afgeknipte tenen en 18 hagel-kogeltjes in der lijf
Daarom kan ik er juist erg slecht tegen dat mensen een dier nemen om met de mode mee te rennen. Kun je je de Dalmatiërs nog herinneren? 101 Dalmatiërs in de bios, iedereen moest een Dalmatiër, jaar later asiel overvol.
Tiffany schreef:@ Quellian. Dat betwijfel ik ook niet hoor. Je zal heus goed voor je beesten weten en begrijp zelf ook wat onder dierenmishandeling valt. En juist als jij zo'n rakkertje in huis hebt weet je zelf dat er ook erge dingen zijn. Bijv hondjes die aan een boom in een bos worden vastgebonden. Of de t*ring worden geslagen. En ja van de 101 dalm weet ik idd nog wel. Maar de TS houd te veel van haar hondje om haar weg te doen dat weet ik zeker.
Tiffany schreef:Mischien dat ze dat nog net wel weet, maar dat je problemen kan krijgen en een hond zich rondweg K*T voelt als die vermenselijk word dat gaat net boven haar intelligentie.... Zielig voor het hondje.@ Quellian. Dat betwijfel ik ook niet hoor. Je zal heus goed voor je beesten weten en begrijp zelf ook wat onder dierenmishandeling valt. En juist als jij zo'n rakkertje in huis hebt weet je zelf dat er ook erge dingen zijn. Bijv hondjes die aan een boom in een bos worden vastgebonden. Of de t*ring worden geslagen. En ja van de 101 dalm weet ik idd nog wel. Maar de TS houd te veel van haar hondje om haar weg te doen dat weet ik zeker.
_mistique_ schreef:pubelia schreef:
LEZEN IS OOK EEN VAK!
*dood aan de modekut*
thnx kom je ook op mijn begrafenis?![]()
*mag gerust wel wat vriendelijker antwoorden hoor.*
En sorry ik ben geen mode k*t, mijn honden lopen niet in een verwijfd jasje, maar lekker door de modder!!
Citaat:mensenlief oordeel niet als je zelf geen chihuahua hebt
die hondjes is echt iets heel anders dan een grote hond.
en zijn klein en teer en hebben het zeker wel snel koud.
slimmerik schreef:_mistique_ schreef:dan mag alles ineens...100setjes allerlei kleurtjes,maten etc etc
Maar normaal gesproken wordt daarmee de bewegingsvrijheid niet gehinderd. Anders is dat ook mishandeling ja.
Citaat:Maar normaal gesproken wordt daarmee de bewegingsvrijheid niet gehinderd. Anders is dat ook mishandeling ja.
bewegings vrijheid word hier ook niet gehinderd