Chrystal-gek schreef:Hij heeft ergens in het dorp een kast geplaatst (waar zijn klanten een sleutel van hebben) waar hij medicijnen neerzet.
Is het niet zo dringend en komt hij die dag niet meer in de buurt, wil hij de medicijnen ook meenemen naar zijn huis later op de dag zodat je het daar op kunt komen halen (is tussen medicijnenkast en praktijk in) zodat je niet zo ver hoeft te rijden.
Rekent hij geen extra geld voor, maar is wel dat stukje service wat klanten aan hem bindt, naast de expertise ed natuurlijk.
Daartegenover begint men vrij snel over speciale brokken en consorten, ook is het voor hun niet meer dan logisch dat je je hond of kat ieder jaar laat enten en castreren is daar ook vrij normaal en nog een paar van zulke dingen.
Alle soorten brok hebben ze ook niet in hun voorraad, maar maar enkele merken (logischerwijs die hun het meeste oplevert door het een of ander). Hun informatie over voeding zal waarschijnlijk ook vooral van die brokkenfabrikant afkomen.
Dat vind ik vrij commercieel jah.
Wij hebben ook de service voor 9 uur bestellen, wordt het diezelfde dag nog bezorgt.
Speciale brokken KAN je ook alleen bij ons kopen. Dan kan je ervan uit gaan dat het helpt. Van bepaalde merken heb je ook 'struvietverhelpend' voer, trust me, DAT is commercieel, want dat werkt niet.
Een hond met opstartproblemen, die echt warm moet lopen op de Hill's J/D zetten is een erg strak plan, want het spul HELPT! Wij van de praktijk stonden er eerst ook tegenover zo van: euh.. ja, we zullen zien.
Maar wonderlijk genoeg, ELKE hond, stuk voor stuk die op de J/D staat, zijn met sprongen vooruit gegaan.
Nou, als je met een speciaal voer je beest pijnlo(zer)os door het leven kan laten gaan en weer lekker kan springen en doen, is dat toch harststikke fijn?