Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebel schreef:Ik hoop het ook maar ik heb helaas al een paar keer figuren meegemaakt die echt alleen maar spiervlees en pens voerden. Of af en toe een eitje erbij. Dan wordt je vanzelf een beetje cynischMaar goed, ik ben toch dom want ik voer mijn hond brok
Rietveld schreef:Natuurlijk voer ik brok bij. Zie een eerdere post. "s ochtend en 'savonds. Hij krijgt de hoeveelheid aanbevolen op de verpakking en het verse vlees, karnemelk en bot van de slager zijn extra. Modern gemak houdt voor mij in dat ik me geen zorgen hoef te maken over vitamines etc. Daar kan zoveel mee misgaan idd. Die ik doe het zelf wel kwakzalvers, maar weet eigenlijk niet waar ik mee bezig ben, daar zijn een hele hoop honden pas de dupe van...
Rosita schreef:Boghy schreef:herderbrok e.d is mischien kolder maar onze hond krijgt bulldog voer om de vorm.Er zit hetzelfde in als in andere brokken maar de vorm is anders een soort golfje om het makkelijker op te kunnen pakken.Omdat ze een onderbijt heeft.
En dat vindt je niet 'zielig' verder. Ik denk trouwens dat jouw hond ook gewoon een kippevleugel kan eten hoor.
Boghy schreef:Dat ze een onderbijt heeft daar kan Ik niks aan doen.
Citaat:Kippevlees met bot krijgt mijn hond echt niet.Onze vorige hond is gestikt door een kippebotje wat we er niet uitkregen>dus onze honden krijgen echt geen kippevlees.
Citaat:Onze honden zijn we nu langzaam aan het wennen aan rodi.Maar aangezien tank er iedere keer uitziet als een wrattezwijn gaan we hier waarschijlijk niet mee door.Dus houden we het bij de brokken.Onze honden doen het er goed op.We zijn er over na aan het denken om ze op Farm food over te zetten.Toch voordeliger dan royal canin maar natuurlijker?Zoals ik uit dit toppic begreep.