Saningie schreef:[
Eigenlijk wordt het nu meer een katten versus honden topic dit...
Ik vind dat je de katteneigenaren teveel over een kam scheert.. Want niet iedereen denkt er zo over, ik heb 4 katten, en 1 hond, en mijn hond, en probeer een weg te vinden om niemand tot last te zijn zowel met mijn katten als met mijn hond.. En mij lukt dat aardig!!
Nu heb ik toevallig buren die hun honden totaal niet in de hand hebben, ze hebben er 3 lopen.. Zomers kun je geen fatsoenlijk gesprek in de tuin voeren zonder dat je scheel gebrult wordt door die honden, en de buurvrouw die ze stil wil krijgen.. Als mijn kat in mijn EIGEN TUIN bijna door het hek heen aangevallen wordt door een hond, dan verwacht ik tevens van de hondenbezitters dat zij hun viervoeters in de hand houden!!
Jij gaf aan dat je nooit 100% kunt proberen je honden in het gareel te houden, maar jij verwacht dat wel van ons?
[/quote]
jaja, het is gewoon te gek dat je in je eigen tuin last ondervindt van andermans dieren. Maar veel katteneigenaren met name begrijpen dit niet. En vergeet niet dat bijvoorbeeld ThePast03 ook katteneigenaar is maar zij stelt zich een stuk socialer op. Dus we scheren heus niet katteneigenaren over een kam want alleen al in dit topic heb ik toch een paar hele fatsoenlijke kattenhouders gezien die er van alles aan doen om te voorkomen dat hun dieren anderen lastig vallen.