Voor welk dier ben jij bang?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_bonny_

Re: Voor welk dier ben jij bang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:06

Voor alles wat krijpt..hihi,behalve mieren oh die zijn zoooo leuk om tjaplat te drukken

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:08

Insecten vind ik gewoon VIES.

Bang? Ik weet niet...

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:11

bijtende vissen haaien , slangen , kwallen en krabben
ik ben niet bang voor katten, maar ik heb er wel een hekel aan..
aangezien ik ooit door de kat van mijn vrienden aangevallen ben, en die vervolgens de vijver ingeschupt heb

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 14:16

Ik heb een fobie voor alles dat kriebelt, kruipt, en vies is...
En ik heb het ook niet zo op wandelende takken(behalve in een hok ) Had er een x 1 in mijn schoen

Claudia__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:53

ik vind insecten vies en ik vind spinnen echt doodeng

nijntje01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:01

naadje24 schreef:
Eightlegged schreef:
spinnen zijn erg makkelijk via de post te versturen
mailen naar hetzelfde adres kan ook!

weet de postbode daarvan dan?
dat er een spin in zo'n pakketje zit?
ben zelf postbode geweest en geloof me dat er genoeg collega's zijn dat als ze het zouden weten het pakje plat getrapt overkomt..

Een werknemer van een winkel in Leicester Engeland liet een pakket bezorgen met een reusachtige, giftige tarantula aan een vrouwelijke collega, meteen daarna nam hij ontslag.

Mahlon Hector, 22, pleitte schuldig in Leicester bij de Rechtbank van Magistraten in centraal Engeland aan het bezorgen van een ongewone Mexicaanse rood-knie tarantula in een doos geadresseerd aan een vrouwelijke collega van Tekens & Spencer in Leicester. Tegelijkertijd overhandigde hij zijn ontslag. Hij heeft zijn motief niet onthuld.

Toen personeel van de winkel de spin ontdekten, waarschuwden ze de Koninklijke Maatschappij voor de Preventie van Wreedheid aan Dieren, die het dier weghaalden.

De geadresseerde ontvanger, Susan Griffioen, werd niet gewond. "Het was een stom idee. Het is niet de gevaarlijkste spin, maar hij zou dodelijk kunnen zijn indien het dier naar iemand was gestuurd die er een allergische reactie zou kunnen krijgen," zei de woordvoerder van de maatschappij woensdag.

De Mexicaanse rood-knie tarantula - Latijnse naam Brachypelma Smithi - is gewoonlijk te zien in films vanwege zijn angstaanjagende verschijning.

Met een pootspanne die tot 25 centimeters meet, heeft het een harig, donker-bruin lichaam en roodachtig-oranjekleurig gewrichten. Elke poot eindigt in twee klauwen die voor het klimmen in bomen gebruikt worden.Het dier bijt niet, maar kan zijn haren afstoten om er slachtoffers mee te vergiftigen.

Het is de enige tarantula in zijn soort die op de CITES-lijst staat en hij valt onder de bedreigde diersoorten.

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:10

Ik moet niets van fretten hebben

little_star

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:11

spinnen!

h0rSii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:18

insecten en vogels