Maar van een plaatje werd ik behoorlijk misselijk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Ik hoop niet dat je dit persoonljk opvat, maar ik heb een vermoeden dat mensen J.Lo nu eenmaa een boeiendere persoon vinden dan jij. Zij spreekt waarschijnlijk meer tot de verbeelding van mensen met haar supermooie gezicht en figuur en haar acteer, zang en dans talent. Over zulke mensen wordt nu eenmaal geschreven en niet over de alledaagse.
Amigotjuhh schreef:" Write to J. Lo and tell her that promoting the violence of the fur industry is a low-down, dirty, rotten shame.
Jennifer Lopez c/o BWR
9100 Wilshire Blvd., 6th Fl. W.
Beverly Hills, CA 90212 "
Dit heb ik van de website gehaald. Nou ja ik ga geen brief schrijven ik kan voor geen meter een engelse brief schrijven maar het zou eigenlijk juist goed zijn als het zou gebeuren... (sja ik ben een laffaard)
Ik vind het echt vreselijk dat dit gebeurt, gewoon alles alleen maar om het plaatje, de roem is haar gewoon naar het hoofd gestegen. Idioot, ik begin meteen aan een boycot... Niks geen Jlo meer...
Lusitano schreef:OMG...heeft iemand het filmpje van die wasberen gezien?...
ik heb hem gestopt dat ze zijn huid aan het afstropen waren terwijl hij nog leefde...wat walgelijk.
Wat een vreselijk idee dat ergens ter wereld een dier zoveel pijn wordt gedaan.......bont dragen is echt zo 'not done'.
Skitter schreef:Ik ben geen vegatarier, ik geloof dat het volkomen natuurlijk is dat mensen vlees eten. Natuurlijk vlees is echt wel beter qua inhoud dan al die vervangers, nee daar begin ik niet aan. Wel hou ik het (zo mogelijk) bij biologisch vlees.
Vlees eten is natuurlijk, en het zal echt nooit stoppen. Man blijft vlees eten.
Een mens is van natuur geen vegatarier en dat zullen we nooit worden.
Citaat:Maar gewoon voor me de mooi, een dier onnodig pijnlijk laten lijden..te wagelijk voor woorden.
Urko schreef:ow okeej
Ik heb het filmpje al een paar keer gezien ... weet niet of er meerdere zijn?
Marcella_e schreef:@Wildwings Vlees eten etc ga je toch niet tegen. En eerlijk is eerlijk ik hou ook wel van een stukje vlees.